Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Inte alls, har ingenting alls med den veka och karaktärslösa mannen att göra. I min värd lurar och bedrar man INTE den man delar sitt liv med. Speciellt allvarigt om man är gift och har barn han ska vara förebild för. En synnerligen dålig representant för vad som är manligt.
Men jag förstår att han inte stått gömd bakom LW med en kniv mot hennes strupe och våldtagit henne i flera år vilket du vill påskina. Förminskar är precis vad du gör med LW till utplåning t.o,m. Du fantiserar så du flyger iväg snart.
Nu ljuger du!!
Vad farao påstår du att jag skrivit människa? Var fasen hittar du att jag skrivit om en våldtäkt och att SD har hållt en kniv mot LW strupe?
Är du inbillningssjuk, eller kan man ytterligare lägga till att din taktik påminner om en manipulativ fräck mytoman, likt SD? Du bör ändra taktik om du ska vara trovärdig öht och inte just tramsig själv, för just trams är ju ett återkommande ord du flänger stadigt med här och förknippar just dig med!
Jag har aldrig förminskat LW, det är ytterligare en lögn från dig, nu är du ute på riktigt djupt vatten Snor-Johan, man får tacka för att du just deklarerade hur stressad du är över det jag skrivit, vilket får mig att vara helt säker på att du inser att jag är väldigt nära sanningen! TackTack!