2019-09-14, 21:47
Medlem
Jag vet inget om Otto Wallin, men jag tror inte han har en chans mot Tyson Fury.

Jag vill ju gärna heja på svenskar och Sverige, men Tyson Fury är intelligent, sympatisk och har humor.
Citera
2019-09-14, 22:50
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Jag vet inget om Otto Wallin, men jag tror inte han har en chans mot Tyson Fury.

Jag vill ju gärna heja på svenskar och Sverige, men Tyson Fury är intelligent, sympatisk och har humor.

Det är svårt att inte gilla denne zigenare, hur skulle boxningen vara utan honom?

Enligt mig är han den bäste, Joshua är som en robot och slår samma kombinationer 1-2, 1-2,
hehe, Wilder slår hårdast men hans käke har inte blivit testat och hans boxningsstil är sämst av de fyra bästa boxare just nu, han började boxas i vuxen ålder, det är därför,
men visst utnyttjar han sina starka sidor väldigt bra, Ruiz.. swearmer, snabba händer, väldigt bra i halvdistans,

Fury trots den enormt stora kroppen rör sig som en mellanviktare han duckar och låter slagen glida förbi eller så tar han de kontrollerat och rullar med slagen så att de inte träffar honom hårt. Han kan boxa alal boxningsstilar, är en total boxare
Citera
2019-09-15, 00:36
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jävlar vad lös i hullet Fury såg ut på invägningen. Har han slarvat med träningen månntro? Jag hoppas Otto får in en tursmäll och knockar Fury... En snöbolls chans i helvetet...
Citera
2019-09-15, 01:38
Medlem
Kom igen nu Otto du fixar det här! In och nita den jäveln Gå in hårt och bara mata slag *bam* *bam* *BAM* Satsa på KO!
Citera
2019-09-15, 01:53
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Om Otto vinner är det (trots att det inte rör sig om bälten) kanske den största sensationen i svensk idrottshistoria.
Citera
2019-09-15, 02:15
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Om Otto vinner är det (trots att det inte rör sig om bälten) kanske den största sensationen i svensk idrottshistoria.

Det skulle vara större än när den fete Ruiz knockade Joshua, Otto har 20-0 i sin record men handen på hjärtat vem har han besegrat? Det liknar tyskens record och vi såg hur mycket hans 20 segrar var värda när han i ringen med Fury såg ut som ett vilset barn i dimma

Jag hoppas att Otto kan göra en bättre prestation än tysken, att han vågar chansa, visar lite balls,

Hoppas inte på att Fury är ur form, då det har ingen betydelse, Fury är en virtuos i ringen, han kan plocka fram sitt A-game när som helst, för Otto gäller det att presentera sig för den amerikanska publiken så att han blir erbjuden nya fighter, man behöver inte få titelmatcher för att tjäna bra pengar i boxning om publiken gillar en
Citera
2019-09-15, 02:30
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski

Om du hade haft l.i.t.e koll...så hade du vetat att han inte har en chans
Citera
2019-09-15, 02:45
Medlem
Hestapos avatar
Visst har Otto Wallin en viss procents chans men han är en kort lättviktare i sammanhanget. Frågan är om tre officiella matcher på två år är en fördel..

Några fakta finns i länken för intresserade. Svt.se/Petter Öhrling liverefererar på plats från matchen.
https://boxrec.com/en/proboxer/651121
Citera
2019-09-15, 05:08
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jävlar vad lös i hullet Fury såg ut på invägningen. Har han slarvat med träningen månntro?

har du sovit i några år eller?
Citera
2019-09-15, 05:13
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Om du hade haft l.i.t.e koll...så hade du vetat att han inte har en chans

Det låter helt underbart, jag satte tusen spänn på han. Med hans odds så blir det en ny fiskekayak nästa vecka
Citera
2019-09-15, 05:16
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimar
Det låter helt underbart, jag satte tusen spänn på han. Med hans odds så blir det en ny fiskekayak nästa vecka

Självklart gjorde du det.

Vad kostar en ny fiskekajak nästa vecka? 10 tusen?
Senast redigerad av PeaceOnEarth 2019-09-15 kl. 05:18.
Citera
2019-09-15, 05:23
Medlem
Nimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Självklart gjorde du det.

Vad kostar en ny fiskekajak nästa vecka? 10 tusen?

oddset är 14 gånger pengarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in