Citat:
Ursprungligen postat av
Mittiseptember
Oavsett LOBar: Vida kretsar känner till hennes grova supande sedan många år tillbaka. Folk har skrämts av det och av alla hennes uppenbara lögner.
Tack. Det har flera skrivit i tråden men då har vi någon som är bedårad av hennes skönhet som säger raka motsatsen och det tar folk till sig.
Bra att fler som känner till henne berättar hur det faktiskt är, vilket backas upp av dom domar jag har läst och annat.
Karin har ett enormt hat mot HOL och umgås hon i suspekta kretsar, vilket hon verkar göra av dom aktbilagor jag har tagit del av.
Hon får sin dator och telefon stulen, blir knivhuggen, (hennes påstående till varför hon inte kan infinna sig i rätten eller komma in med kompletterande uppgifter, hon ramlar och slår huvudet och måste sys igen.
Då skytten var så klumpig så är det väl inte för otroligt att det var någon av hennes fyllekompisar som höll i vapnet. Hon är en mästare på att dupera folk. Karin är inte avförd från utredningen ännu.
I dag kom ännu en artikel från Expressen.
Toppjuristens hårda ord – om Henrik Olsson Lilja
NORR MÄLARSTRAND Publicerad 14 sep
Med högt tonläge och grova anklagelser har toppjuristen drivit på i sin konflikt med advokat Henrik Olsson Lilja. ”Försök att tro på att allt jag säger är sant”, har hon förgäves bett rätten.
I slutet av juli vädjade hon till domstol igen.
3 september kom svaret: Nej.
Kort därpå sköts Olsson Lilja.
Flera gånger framställde hon honom på ofördelaktiga sätt. Ingen av hennes anklagelser har bevisats och tvisterna har slutat med att flera instanser dömt till Henrik Olsson Liljas fördel.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-harda-ord-om-henrik-olsson-lilja/