Citat:
Ursprungligen postat av
letsdoit
Ja, det kan det ha varit, och/eller att HD ville informera sig. HD var fullt på det klara med att SD och LW geocachade tillsammans; ibland till långt in på nätterna. Om inte annat kunde hon ta del av alla bilder som både LW och SD visade i sina resp. gallerier.
SD kan antas ha gett en version till LW; en annan till HD; en tredje till sina geo-kompisar - och nu en fjärde till sin advokat. - Kanske kan vi också förvänta oss en femte version när han tänkt över sin prekära situation?
SD är en man som är mer intresserad av gotte, gofika och FTF:er än han är lagd åt det erotiska hållet; han saknar helt sex appeal: ”erotomanin” är enbart en image han skaffat sig och vilken närmast kan hänföras till det rollspel han hela tiden sysslar med. - Mycket snack och lite verkstad, med andra ord.Ja, men frågan är: Vad är det LW avslöjar? - Ofredande och misshandel, räcker inte det?
Lite sent svar. Intressant och skarpsinnigt inlägg, som vanligt.
Det fetade är precis så som jag också uppfattar honom.
Det finns en sorts tomhet. Trots glättigheten. Hans klämkäcka pikar, som ofta kryddats med en illa dold hånfullhet. Flinet på dessa många selfies. När han väl ”försöker” se ledsen ut (som när Cohen dött) så ser det mer ut som en parodi på nämnda känsla. Som du tidigare uttryckte det ”genom en storsatsning på bedrövade selfies”. Hela han känns som en enda ”image”.
Han har noll sexappeal. Och han ser inte särskilt manlig ut, mer som en hårlös förvuxen tonåring.
Att jag nämner det beror på att jag tror att det häri kan ligga ett mycket stort behov av att överkompensera...kanske genom att försöka bli bäst, i sin krets, på GC (även om det inte är en tävling)...FTC-kung, Myst-mästare.
Jag nämner det också för att jag tror att det var hans sätt att vinna kvinnors intresse - genom att inviga dom i geocaching, där såg han sina tillfällen att glänsa och dominera.
Länk till ditt inlägg med i mina ögon de nästan parodiska ledsen-selfiesarna
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)