2019-09-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfinswe
Hur går det för vår hjälte med Fupen?

Känner till en av dessa herrar, ska bli spännande att läsa.

Tanten uppe på tingsrätten har inte gjort det speciellt lätt, jag får leta igenom allt för inget ligger i ordning :/

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vill inte vara påstridig, men finns det någon chans att delar av FUP kommer innan dagens slut???

Ska till Göteborg i morgon bitti och kommer hem på söndag så jag har sorterat en hel del och hoppas få ut förhören från misstänkta under kvällen för tanten lär väl inte blir så glad om jag tar med FUP och sitter på hotellet och scannar hela helgen 🙄

Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Lät ju så tidigare iaf.... Men som sagt, extremt mkt material å lätt att både bli uttråkad i vissa delar å äcklad/illa berörd i andra när man bläddrar igenom en sån där bibba papper om en så pass allvarlig händelse. Vi får ha förståelse om det ev tar lite tid. Personen som begärt it handlingarna kan ju också behöva överväga vad den vill ska komma ut till hela fb. Den som betalar bortåt 4000kr kanske har nån personlig koppling /intresse i fallet på något sätt tänker jag. (Vet absolut inte, ren spekulation.)

Har som mål att lägga ut allt men det kommer ta tid, har funderingar på att höra om det går att köpa dvd med allt material så det går fortare✌
Citera
2019-09-12, 19:34
Avslutad
Edit
Senast redigerad av norfinswe 2019-09-12 kl. 19:37.
Citera
2019-09-12, 19:39
Medlem
Livingcleans avatar
Citat:
Någon som har koll vem denne S är??? A är ju bmc sthlm och N är en grabb från Vansbro ... Men den påstådda skytten har man knappt hört något om, förutom att han nyligen muckat innan händelsen, från vad???
S verkar inte vara nån dununge direkt. Dömd för bla grova narkotika och vapenbrott, grov utpressning, grov misshandel, övergrepp i rättssak...
Senaste voltan var 2år 9 mån.
Citera
2019-09-12, 19:50
Medlem
Ja 35åringen är ju S..

Inte något helgon direkt..
Citera
2019-09-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosdeluxe
Tanten uppe på tingsrätten har inte gjort det speciellt lätt, jag får leta igenom allt för inget ligger i ordning :/

Ska till Göteborg i morgon bitti och kommer hem på söndag så jag har sorterat en hel del och hoppas få ut förhören från misstänkta under kvällen för tanten lär väl inte blir så glad om jag tar med FUP och sitter på hotellet och scannar hela helgen 🙄

Har som mål att lägga ut allt men det kommer ta tid, har funderingar på att höra om det går att köpa dvd med allt material så det går fortare✌

Tack!
Citera
2019-09-12, 23:20
Medlem
Citat:
Någon som har koll vem denne S är??? A är ju bmc sthlm och N är en grabb från Vansbro ... Men den påstådda skytten har man knappt hört något om, förutom att han nyligen muckat innan händelsen, från vad???

NM är från Malung och inte Vansbro.
Citera
2019-09-13, 16:30
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:

N är från Malung
Citera
2019-09-13, 18:45
Medlem
Tyvärr han jag inte med att scanna in alla förhören med MGM Så ni får hålla tillgodo med dessa 2 så länge så kommer det mer intressanta efter helgen..

https://minfil.com/2658B453nc/F_rh_r_MGM_Bertils_Thurin_pdf
Citera
2019-09-13, 19:00
Avslutad
Citat:
Tyvärr han jag inte med att scanna in alla förhören med MGM Så ni får hålla tillgodo med dessa 2 så länge så kommer det mer intressanta efter helgen..

You are the man!
Tack så hemskt mycket för tiden du lägger ner.

Trevlig fredags kväll pårej
Citera
2019-09-13, 20:17
Medlem
Citat:

Tack för detta!!

Verkar som att denne Markus varken hjälpte Alex vid knivhuggning sommaren innan eller vid skjutningen, alltså att han gick ner för att hjälpa när han hörde "aj" skrik som han trodde var Alex....Kan ju vara chock också som spelar in.. Men rent spontant känns det lite skevt...
Han läckte allt till polisen tillslut och med DNA från revolver och mobiler uppkopplade till master var MGM lätta att ringa in!!!

Tråkig historia, men är man med i gamet och är skyldiga personer nära en halvmille, då vet man ju ungefär vad man har att förvänta sig!!!
Citera
2019-09-14, 11:53
Medlem
Citat:
Tack för detta!!

Verkar som att denne Markus varken hjälpte Alex vid knivhuggning sommaren innan eller vid skjutningen, alltså att han gick ner för att hjälpa när han hörde "aj" skrik som han trodde var Alex....Kan ju vara chock också som spelar in.. Men rent spontant känns det lite skevt...
Han läckte allt till polisen tillslut och med DNA från revolver och mobiler uppkopplade till master var MGM lätta att ringa in!!!

Tråkig historia, men är man med i gamet och är skyldiga personer nära en halvmille, då vet man ju ungefär vad man har att förvänta sig!!!

Vart kommer uppgiften att han är skyldig en halvmille?? Har ni skuldlistan??
Klart människor kommer med påstådda skulder,nu när han är död liksom...Vem och vad talar sanning i denna härva....Verkar ju finnas en hel del skulder till BO också...
Citera
2019-09-14, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdonnan
Vart kommer uppgiften att han är skyldig en halvmille?? Har ni skuldlistan??
Klart människor kommer med påstådda skulder,nu när han är död liksom...Vem och vad talar sanning i denna härva....Verkar ju finnas en hel del skulder till BO också...

Rykten i tråden, rykten i staden, Markus förhör... Finns mycket källor på att skulden varit hög... Folk var skyldig han pengar, menar du de där 5000??? För något mer har jag inte kunnat hitta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in