Citat:
Ursprungligen postat av
norfinswe
Hur går det för vår hjälte med Fupen?
Känner till en av dessa herrar, ska bli spännande att läsa.
Tanten uppe på tingsrätten har inte gjort det speciellt lätt, jag får leta igenom allt för inget ligger i ordning :/
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Vill inte vara påstridig, men finns det någon chans att delar av FUP kommer innan dagens slut???

Ska till Göteborg i morgon bitti och kommer hem på söndag så jag har sorterat en hel del och hoppas få ut förhören från misstänkta under kvällen för tanten lär väl inte blir så glad om jag tar med FUP och sitter på hotellet och scannar hela helgen 🙄
Citat:
Ursprungligen postat av
Siasoss
Lät ju så tidigare iaf.... Men som sagt, extremt mkt material å lätt att både bli uttråkad i vissa delar å äcklad/illa berörd i andra när man bläddrar igenom en sån där bibba papper om en så pass allvarlig händelse. Vi får ha förståelse om det ev tar lite tid. Personen som begärt it handlingarna kan ju också behöva överväga vad den vill ska komma ut till hela fb. Den som betalar bortåt 4000kr kanske har nån personlig koppling /intresse i fallet på något sätt tänker jag. (Vet absolut inte, ren spekulation.)
Har som mål att lägga ut allt men det kommer ta tid, har funderingar på att höra om det går att köpa dvd med allt material så det går fortare✌