Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
«Bistandsadvokat Svein Holden har blitt forelagt VGs opplysninger i denne artikkelen.
– Vi er ikke kjent med opplysninger som tilsier at Anne–Elisabeth Hagen kan være drept i boligen, sier bistandsadvokat Holden.
Tidligere i høst uttalte han til VG at familien forholder seg til Anne-Elisabeth Hagens forsvinning som en kidnappingssak. Han vil ikke si noe om hvordan familien ser på saken i dag.»
Ja, nei, denne Holden prøver alt han kan for å tviholde på teorien om at Anne skal ha blitt bortført, og at det er framsatt krav om løsepenger. At hun kanskje kan være drept hjemme, at brevet var fiktivt, vil jo peke i retning av at TH kan være morderen, og slikt avviser Holden.
Underlig at han ikke vil kommentere hvilken oppfatning familien har i dag.
Jeg føler at Holden VET at TH står bak. Det kan jeg se på hele ansiktsuttrykket hans at det er noe han prøver å skjule når han har disse pressekonferansene sine. Magefølelsen min sier at han veier hvert eneste ord for ikke å forsnakke seg. Han prater ofte utrolig sakte. Liksom et og et ord som kommer ut av munnen hans, samtidig som at han har dette skråblikket.
Undrer på hva disse sporene kan være for noe? Tidligere har det vært snakk om at det var rotete på badet. Vet ikke hva som ligger i det, om det betyr at tannkremtube, hårbørste og slikt ligger på gulvet, og andre ting ligger slengt rundt, eller om det er mere konkrete tegn på kamp, som f.eks. at dusjforhenget er revet ned, dørmatte ligger slengt bortover gulvet, eller om noe av innredningen er ødelagt/knekt.