2019-09-13, 00:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixten.Sixtensen
Sex är inte en transaktion i bemärkelsen något vi kan ge eller få som vilken vara som helst, och därför inget som kan skänkas som en allmosa.

Säger vem? Gud? Statsministern?

Många håller inte med dig. Samtyckande vuxna ska få utbyta sexuella tjänster mot kapital. Annars lever vi i ett förtryckarsamhälle.

PS: Inlägg nr. 14 000!
Senast redigerad av WordWarrior 2019-09-13 kl. 00:25.
Citera
2019-09-13, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Nej det måste man inte alls.

Jaha så du rättar dig efter lagar mot att homosexuella får ha sex med varandra, det visar på en vedervärdig syn på människors rättigheter. Ingen annan människa har med att göra om två homosexuella har sex med varandra.

Jo det måste man.

Var skrev jag att jag rättar mig efter homofobiska lagar? Vad röker DUUU?
Citera
2019-09-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jo det måste man.

Var skrev jag att jag rättar mig efter homofobiska lagar? Vad röker DUUU?

Du skrev att du skulle följa en homofobisk lag.
Citera
2019-09-13, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Säger vem? Gud? Statsministern?

Många håller inte med dig. Samtyckande vuxna ska få utbyta sexuella tjänster. Annars lever vi i ett förtryckarsamhälle.

Det är ingen tjänst. Det är en drift, det är reproduktion. Att äta, är det en tjänst också? Ska du sälja den till någon fattig i Afrika?
Citera
2019-09-13, 00:26
Avslutad
Citat:
Du skrev att du skulle följa en homofobisk lag.

Vilket inlägg?
Citera
2019-09-13, 00:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag tror definitivt att babianen är ett troll MB så det är lite svårt att ta på allvar. Dessutom ett feministiskt troll.

Trollanklagelser är ditt sista halmstrå när det visar sig att alla kvinnor inte gillar putti-nutt-sex med pojkvännen, med lampan släckt.

Du är en torris fröken. Inse det!
Citera
2019-09-13, 00:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är ingen tjänst. Det är en drift, det är reproduktion. Att äta, är det en tjänst också? Ska du sälja den till någon fattig i Afrika?

Det finns sexuella tjänster, på samma sätt som det finns städtjänster, massagetjänster eller kontorstjänster. Det är bara det att du är en moraltant. Det har ju du själv erkänt nu genom att nappa på ett inlägg som inte ens var adresserat till dig.

Synd att svenska tjejer ska vara sådana tråkiga torrisar. Hur orkar ni ens med er själva? Nej, just det, det gör ni ju inte heller...
Citera
2019-09-13, 00:30
Medlem
Citat:
Vilket inlägg?

Citat:
Har jag påstått det? Däremot har jag skrivit nu gång på gång att man måste gå in och reglera upp skiten "lägga näsan i blöt" "bestämma över två myndiga personer" som du skulle uttryckt det.

Angående homosexualitet. Jag skrev ungefär "Ja jag hade anpassat mig, eller jobbat för förändring, eller flyttat." JOBBAT FÖR FÖRÄNDRING.

Nej människor har rätt till sin sexualitet och ska inte tvingas leva i celibat bara för att det finns människor som lägger näsan i blöt om saker de inte har med att göra. Man ska inte ställa in sig i ledet och respektera trångsynta fascistoida människor.
Citera
2019-09-13, 00:32
Avslutad
Citat:
Ahh den måste jag läsa och jag har också varit på swinger-klubbar med min tjej och instämmer helt i att feministerna i denna tråd inte har en aning om vad andra tjejer och killar kan gilla. De lever bara i sin lilla bubbla och tror att alla måste tycka som dem.

Jag har tolkat dig exakt likadant.
Citera
2019-09-13, 00:35
Avslutad
Citat:
Nej människor har rätt till sin sexualitet och ska inte tvingas leva i celibat bara för att det finns människor som lägger näsan i blöt om saker de inte har med att göra. Man ska inte ställa in sig i ledet och respektera trångsynta fascistoida människor.

Vad fan gaggar du om nu? Ärligt? Du är helt väck.

Jag hade jobbat för förändring mot homofobiska lagar, såklart. Det hade du vetat om du bara hade frågat mig. Så hade du sluppit hålla ditt lilla präktiga mammas-pojke tal.
Citera
2019-09-13, 00:37
Medlem
Citat:
Vad fan gaggar du om nu? Ärligt? Du är helt väck.

Jag hade jobbat för förändring mot homofobiska lagar, såklart. Det hade du vetat om du bara hade frågat mig. Så hade du sluppit hålla ditt lilla präktiga mammas-pojke tal.

Det är du som är väck när du rättar dig efter lagar som tvingar människor att leva i celibat. Samtyckande homosexuella par har rätt att ha sex med varandra oavsett vad trångsynta människor stiftar för lagar.
Citera
2019-09-13, 00:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Trollanklagelser är ditt sista halmstrå när det visar sig att alla kvinnor inte gillar putti-nutt-sex med pojkvännen, med lampan släckt.

Du är en torris fröken. Inse det!

Har ingenting med detta att göra. Har skrivit det till Babben redan flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in