2019-09-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Men vilka är dom? De är inga man vill ha som fiender...

Vem dom är? Personer som inte kan hantera vapen och har NOLL respekt för andra människor som står utanför den kriminella världen!
Citera
2019-09-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Har du aldrig gått på en begravning förr? är det intressant att gå på begravningar? låter sjukt.
Varför är det sjukt? Det kommer säkert vara underhållande att studera vilka som är där och att se om folk kan hålla masken när de försöker beskriva en våldsam svart hora i positiva ordalag.
Citera
2019-09-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Vänligen notera att f.d. Hammarbyspelaren Pa Dibba är hans bror, vid en enkel instagramsökning.

Skilda världar.

Brorsan presterar inte direkt på fotbollsplanen nu heller. Frågan är om han någonsin kommer tillbaka till Sverige efter Lamins problem.
Citera
2019-09-10, 23:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Postade även i andra tråden. Men> Begravningen är imorgon förmiddag. Förhoppningsvis är Lamin i skyddshäkte eller likande å får ta farväl i ett privatare sammanhang. Är seriöst oroad av att dessa gettokids MGM tom skulle kunna skjuta på en begravning.
Citera
2019-09-10, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowit
Ja, det kan vara möjligt att hon skulle bistå med insiderinformation.
Det är första gången jag hör om turkar som infiltrerat tyska polisen, har du någon artikel eller om det finns någon dokumentär och tipsa om?
Nu hittade jag bara Samtidens artikel men jag har för mig att jag läste det i SvD eller DN första gången.
https://samtiden.nu/2017/11/skandal-skakar-tysk-polis-invandrarmaffia-infiltrerar-berlinpolisen/
Jag gissar att Svenska polisen också kan ha fått in en och annan med starkare koppling till klanen än det Svenska samhället eller kommer att få det.
Speciellt om man ska panikrekrytera nya poliser om man sänker kraven och sätter kvantitet före kvalitét.
Citera
2019-09-11, 00:39
Medlem
johnthedickholmess avatar
Någon som har koll på 33 åringen, hennes super kriminelle man? Han var/är Gambian. Ledare för Gambia maffian i Stockholm? Ligger de i fejd med någon annan gruppering?
Citera
2019-09-11, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Någon som har koll på 33 åringen, hennes super kriminelle man? Han var/är Gambian. Ledare för Gambia maffian i Stockholm? Ligger de i fejd med någon annan gruppering?
Det är detta jag frågat efter 10 ggr. Flera här vet
Citera
2019-09-11, 23:30
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Varför är det sjukt? Det kommer säkert vara underhållande att studera vilka som är där och att se om folk kan hålla masken när de försöker beskriva en våldsam svart hora i positiva ordalag.
Visserligen tror jag att det är tur för alla normala personer att denna kvinna inte började jobba inom polisväsendet el dyl( hoppas att det bara var aktuellt i hennes egna fantasier). Men att kalla henne "svart hora" är väl lite väl hårt?
Citera
2019-09-11, 23:40
Medlem
Någon som har domar på Lamin?
Citera
2019-09-12, 08:07
Bannlyst
Det är ett krig mot det vita hetrosexuella patriarkatet, i krig skadas man. Med den formuleringen i ryggen så kan man ta lite skador och ändå hävda att det går bra, patriarkatet faller ju!
Jag berättar en hel del om det med flera inlägg i den här tråden (FB) Effektiva härskartekniker
Citera
2019-09-12, 14:09
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Vilken benämning anser du är lämplig på en mörkhyad kvinna som säljer sex?

Varför tror du hon sålde sex?
Citera
2019-09-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Varför tror du hon sålde sex?
För att jag följt tråden sen start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto