2019-09-05, 12:21
Bannlyst
Vaka över vän-nätverkets axel är det starkaste vapnet/härskartekniken i människans historia. Grupper har alltid ställts mot grupper, hur vinner två grupper varandras historia om de av patriarkatets makt lurats att ange, jaga, hota, hata eller förfölja varandra tidigare?
Sveriges feministiska regering tog på sig slöjan för att komma åt kvinnorna för att undervisa om vakaöveraxeln-metoden. Kvinnorna där uppmanades att bla att i första hand ta kontakt med bögarna, de känner till metoden. De bögar som lever i garderoben kan mycket väl ha makt i deras samhälle men de lever under ett förtryck eftersom de inte kan leva som de vill. Nu måste förtroende byggas genom att vaka över varandras axlar, skvallra för varandra vilka som hatar dem - och göra livet surt för de patriarkala som hatar dem (kvinnor eller bögar). Man tar fighten för varandras fiender och fightas på ett sätt som inte är direkt, man använder det vapen man har utan att bli avslöjad för att attackeras.
Vapnen som gör det surt för patriarkatet:
-Tar du emot beställningar, skicka fel produkt, till fel adress, fel belopp på fakturan
-Jobbar du i sjukvården, låt han vänta lite längre, lägg köbrickan lite längre ned i högen, låt de sitta och vänta extra länge, gör fel med proverna så de måste tas om
-Städar ni i grupp, agera som han städar fel, städa om, klaga på hans metod - ta stöd av din nästsyster
-Ge bättre service till feministsystrar, kvinnor och hbtq - ge alltid sämre service till patriarkatet
-Konsumera alltid av hbtq och feministsystrar, de ackumulerar kapital till era grupper, pengar är makt
-Konsumera aldrig av patriarkatet om det inte är absolut nödvändigt
-Påmin gärna mannen om något traumatiskt han upplevt, mobbning, hot, hat, förföljelse - försök få det verka som du tycker det var rätt
-Har du makt i media, normalisera nästan (för att gardera mot hämnd) bara hbtq och kvinnor
-Gynna enbart kvinnor o hbtq vid tillsättning av tjänst, ny befattning, stipendium, styrelseuppdrag osv
-När du har fått makt måste du enbart gynna dina egna och sabba för fienden - patriarkatet
Ditt vapen formulerar du själv, hur kan jag skada och att fienden inte kan lista ut att det var jag som skadade eller att det alltid går att bortförklara som en olycka. Är du riktig krigare, står du i din grupp av feminister, hbtq, judar, rasifierade och beter dig kränkande öppet OBS bara mot ofarliga män, gärna nedljugna som rasister, homohatare edyl, blir han arg går alla upp i försvar.
Nätverken som vakar över varandras axlar är feminister, hbtq, judar (och i vita länder) rasifierade. I muslimska länder kan kristna grupper ingå.
X-men filmerna är baserade på queerteorier och de som är upplysta med de teorierna ser det, patriarkatet ser bara en actionrulle (jag såg det i första, men höll tyst...) det visar att de stora filmbolagen som skapar förebilder agerar aktivt för att krossa patriarkatet. Försök gissa om Starwars har samma och vilken karaktär som manifesterade det (jag såg det direkt, men höll tyst...)?
Senast redigerad av V6.tuggummi 2019-09-05 kl. 12:39.
2019-09-09, 13:41
Bannlyst
Vill du jobba i en bransch eller på en arbetsplats så utbildar du dig till det. Om den branschen är övertagen av hbtq, judar, feminister eller snart även rasifierade och du är vit hetrosexuell man så kommer det var ok att förstöra din frihet och dina möjligheter.
Vid tex möten kommer du att skärskådas för att kunna underkännas som lämplig, feministen kan ivirgt i eftermötet hävda viskande med en hbtq att "han glodde på mig, säkert sexfantiserande", "han var helt frånvarande", "han sköter inte sitt jobb", "han lyssnade inte", "han berömde inte", "han tog inte andras ideer på allvar" osv.
Hbtq kan testa genom att säga något med bajs, då vet alla att vita hetrosexuella män rapar upp ordet "bajspackare" alla vita hetromän ser tex bögar så, det vet man. Kvinnor kan säga "suga" med lite eftertryck för att locka fram lite sexanspeglingar från vita hetromannen, hon kan säga "där nere" och titta lite leende mot sitt kön, alla vet att vita hetromän går igång på det och fäller sexistiska kommentarer.
Vita hetromän ska inte kunna platsens sociala spelregler, han SKA göra fel så att man får attackera honom, frysa ut honom eller mobba honom. Nätverken som vakar över varandras axlar (feminist, judisk, hbtq och senast rasifierade) ska skapa normer som de bestämmer ska råda utan att upplysa vita hetromannen, vita hetromannen SKA göra fel.
Maktviskning är en fin härskarteknik, två personer står hukandes och viskandes mot varandra väl synliga för den vita hetromannen de viskar om. De bestämmer den vita hetromannens öde, hur rykten ska spridas för att förstöra, vilka rykten och lögner som ska förstöra, vilka nätverk som ska användas för att förstöra (konstnären Hans Usaksson U=I berättade det).
De här teknikerna ska i hemlighet spridas globalt, ingen får översätta och sprida i sociala medier, diskussionsforum, nyhetskommentarer eller hemsidor, det skulle reta de som använder de här metoderna för att utrota de vita hetromännen. Dvs om du är homohatare, rasist, antisemit eller kvinnohatare och vill på ett oerhört destruktivt sätt förstöra deras globala revolution så ska du i varje fall inte översätta mina förklaringar och analyser till andra språk via tex google translate - då skulle de bli arga på dig.
2019-09-09, 23:33
Bannlyst
Inge hopp genom att nästan utlova en tjänst, det är aldrig mening att fienden ska ha chansen men fienden ska känna hopp. Tjänsten tillsätts alltid av en nätverksmedlem.
2019-09-10, 13:41
Bannlyst
Har du hälsat på någon genom en handskakning och den du hälsar på precis innan ni tar i varandra vinklar om handen så hen nyper i din hand uppifrån?
Det är en härskarteknik som ska göra dig till en sak man tar i, i nödfall. Den som gör det tillhör med största säkerhet det judiska, feministiska, hbtq eller rasifierade nätverket. Många nålstick förstör din livskvalitet utan att någon enskild person kan ses som den som ligger bakom våldet.
Tipset är insänt av Aftonbladets Joachim Verpner V=K, det tackar vi för.
2019-09-10, 13:55
Bannlyst
Nedljugna och påhittade fiender "övervakas" av någon nätverksmedlem. Övervakaren konsumerar varor eller tjänst av dig för att slå bort misstanken om övervakning.
Så, känner du att det är lite surt på din arbetsplats? har du blivit konsumerad? då är det säkert den som ligger bakom den organiserade försurningen.
Vill du försvara dig? Använd grovt fysiskt våld där inga vittnen ser, dvs var lika feg tillbaka!
2019-09-10, 14:14
Bannlyst
Så här intas makt i media. I alla länder trålas de bästa vikarierna fram under loven, när en i tex hbtq-nätverket får chansen till att skriva så går en signal ut till hela det landets eller region att "nu skriver en av oss, in och ös på med beröm". Det regnar in lovord, bästa jag läst, underbar läsning, skriv mer, det här har jag längtat efter osv. Cheferna ser det och tänker "den där måste få fortsätta" väl en fast fot på redaktionen och ett spelande av gullig, mjuk, mysig, ärlig, vänlig osv för att bygga upp ett nätverk av vänner. Sedan implementeras ett rykte:
"den mannen där borta är en hbtq-hatare, vad gör han här?"
"hur vet du det?"
"det där har vi stenkoll på"
Den politiskt korrekte tar det som en sanning för den vill ju vara politiskt korrekt, sedan är det tillåtet och rätt att förfölja den personen - en förintelse av de som man inte gillar, som i nazityskland alltså.
Andra grupper av "nätverken som vakar över varandras axlar" har kört samma metod. Media var en av de viktigaste nycklarna till att adolf lyckades manipulera tyska folket att hata de adolf hatatde, därför är det av största vikt att de som tillhör adolfs släkte förintas och de adolf hatade får makten över media. Vänstern på 60-talet arbetade in judiska människor i media med det resonemanget, makt erhölls och möjlighet att bestämma sina efterföljare och nya blev möjligt. Den här metoden rullar för fullt i ryssland och massa andra diktaturer och länder där hot, hat och förtryck råder därför får du absolut inte översätta mina förklaringar eftersom det skulle förstöra processen att förinta den hetrosexuella mannens välde. Jag menar, hur tror du det går för någon som vill göra revolt med dessa metoder i klansamhällen, extrem religiösa förhållanden, hedersförtryck? Hatar du dessa grupper så förstår jag, men jag antar att du är feg och inte vågar ej heller fattar hur man använder google translate och sociala medier, diskussionsforum och kommentarsfält i media.
För mig personligen tycker jag det är jättebra och väldigt logiskt om man ser till det som hände under andra världskriget. Jag har själv varit förföljd och fått min frihet förstörd i många år DVS för mig är det rätt väg - kör på!
Exkludera mig inte, min frihet är det mest värdefulla jag har, stjäl du den så bestraffar jag på mitt sätt så länge jag tycker det är trevligt.
2019-09-11, 00:34
Bannlyst
Tänk dig själv. föremål du tillverkar får eventuellt en order från en bra firma. Det sprider sig i nätverken som vakar över varandras axlar och en feminist tycker att en vit hetroman inte ska ha någonting ringer upp och hävdar nätverkskoden (vi vakar över varandras axlar och det här är en fiende till er) och lägger en lögn om personen som eventuellt får ordern.
Du har väl hört uttrycket "man måste nätverka" det är det hemliga utropet som man kan fälla rakt framför näsan på fienden utan att de förstår det.
OBS sprid inte detta på olika språk, då förstör du revolutionen!
2019-09-11, 23:32
Bannlyst
Om någon tillhörande ett nätverk som vakar över varandras axlar jobbar på en arbetsplats där tex en vit hetromän ljugits ned som tex högerextrem eller hbtq-hatare upptäcker att den vita hetromannen har barn i samma skolklass som sina egna då får och ska man se till att den vita hetromannens barn jagas och fryses ut, får det otrevlig, att flera barn med samma grupptillhörighet hjälper till och sprider (Man ska skada där det gör ondast).
Jan Guss G=H fd Aftonbladare har berättat det goda tipset för oss. Vi tackar Jan för det och önskar trevlig sabbat hemma i Enskede, han hälsar också att han väldigt gärna tar emot frågor om hemliga härskartekniker som används av nätverken som vakar över varandras axlar.
2019-09-12, 00:10
Bannlyst
Vi har läst många gånger att förtrycket från patriarkatet är strukturellt, och det är det, allt i samhället bygger på patriarkala normer.
Men, de senaste 10 åren ser vi en skillnad, de fyra nätverken som vakar över varandras axlar har vänt förtrycket och resonerar nu "vi ska sätta ett strukturellt förtryck mot patriarkatet" först i de lama vita västländerna, sedan i de hårt patriarkalt styrda u-länderna OBS berätta inte för dem med hjälp av google translate, det skulle förstöra revolutionen mot er och krossandet av er ärvda makt" OBS
Rasisterna och patriarkatet förstår inte hur de fyra nätverken kan tycka det är ok att våld och hat ökar mot dem (regeringen går tom ut med falsk statistik för att lägga locket på), men det är ett krig och nästan alla i de fyra nätverken kommer att överleva, med den formuleringen i ryggen blir det lättare att ta emot våld "det är ett krig, lite skador måste vi räkna med".
Först ska makten tas i bla sverige, se vår fina feministiska regering, inga patriarkala hatare fattar, de bara fortsätter hata medans de faller. Och nu exporterar vi de effektiva vapnen från mun till mun via räddningshjälporganisationer, volontärer, företag osv. Patriarkatet i hedersförtryckskulturer, extrema religiösa samhällen, diktaturer - alla patriarkala samhällen ska rasa. OBS översätt inte med hjälp av google translate och masspama i sociala nätverk, nyhetskommentering och diskussionsforum i andra länder, då förstör ni kriget mot er och vi som vill förinta er blir arga OBS
Senast redigerad av V6.tuggummi 2019-09-12 kl. 00:14.
2019-09-12, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av V6.tuggummi
Vaka över vän-nätverkets axel är det starkaste vapnet/härskartekniken i människans historia. Grupper har alltid ställts mot grupper, hur vinner två grupper varandras historia om de av patriarkatets makt lurats att ange, jaga, hota, hata eller förfölja varandra tidigare?
Sveriges feministiska regering tog på sig slöjan för att komma åt kvinnorna för att undervisa om vakaöveraxeln-metoden. Kvinnorna där uppmanades att bla att i första hand ta kontakt med bögarna, de känner till metoden. De bögar som lever i garderoben kan mycket väl ha makt i deras samhälle men de lever under ett förtryck eftersom de inte kan leva som de vill. Nu måste förtroende byggas genom att vaka över varandras axlar, skvallra för varandra vilka som hatar dem - och göra livet surt för de patriarkala som hatar dem (kvinnor eller bögar). Man tar fighten för varandras fiender och fightas på ett sätt som inte är direkt, man använder det vapen man har utan att bli avslöjad för att attackeras.
Vapnen som gör det surt för patriarkatet:
-Tar du emot beställningar, skicka fel produkt, till fel adress, fel belopp på fakturan
-Jobbar du i sjukvården, låt han vänta lite längre, lägg köbrickan lite längre ned i högen, låt de sitta och vänta extra länge, gör fel med proverna så de måste tas om
-Städar ni i grupp, agera som han städar fel, städa om, klaga på hans metod - ta stöd av din nästsyster
-Ge bättre service till feministsystrar, kvinnor och hbtq - ge alltid sämre service till patriarkatet
-Konsumera alltid av hbtq och feministsystrar, de ackumulerar kapital till era grupper, pengar är makt
-Konsumera aldrig av patriarkatet om det inte är absolut nödvändigt
-Påmin gärna mannen om något traumatiskt han upplevt, mobbning, hot, hat, förföljelse - försök få det verka som du tycker det var rätt
-Har du makt i media, normalisera nästan (för att gardera mot hämnd) bara hbtq och kvinnor
-Gynna enbart kvinnor o hbtq vid tillsättning av tjänst, ny befattning, stipendium, styrelseuppdrag osv
-När du har fått makt måste du enbart gynna dina egna och sabba för fienden - patriarkatet
Ditt vapen formulerar du själv, hur kan jag skada och att fienden inte kan lista ut att det var jag som skadade eller att det alltid går att bortförklara som en olycka. Är du riktig krigare, står du i din grupp av feminister, hbtq, judar, rasifierade och beter dig kränkande öppet OBS bara mot ofarliga män, gärna nedljugna som rasister, homohatare edyl, blir han arg går alla upp i försvar.
Nätverken som vakar över varandras axlar är feminister, hbtq, judar (och i vita länder) rasifierade. I muslimska länder kan kristna grupper ingå.
X-men filmerna är baserade på queerteorier och de som är upplysta med de teorierna ser det, patriarkatet ser bara en actionrulle (jag såg det i första, men höll tyst...) det visar att de stora filmbolagen som skapar förebilder agerar aktivt för att krossa patriarkatet. Försök gissa om Starwars har samma och vilken karaktär som manifesterade det (jag såg det direkt, men höll tyst...)?
Ska vara förtroende vid fetad och lutande text.
2019-09-15, 18:49
Bannlyst
Så här vakar du över ett annat nätverks axel. Du är och verkar i dina sysslor, du träffar folk osv, när du hör någon säga något dumt om ett av de fyra nätverken (feminist, judisk, hbtq och rasifierade) så ska du bara ta in det du hör och helst spela in på mobilen. Sedan rapporterar du till nätverket som någon sagt något dumt om, det nätverken (och de övriga såklart) kommer nätverka ut att den som sa det dumma är en fiende som får förstöras friheten för.
Om du missar att ha på mobilinspelningen går du iväg en runda och kommer tillbaka och säger "vad var det du sa nu igen" med den tonen på rösten att det var verkligen något som intresserade dig. (tihi, nu upptäckte du att du blivit inspelad).
Pappafeminister har alltid inspelningen igång på mobilen i bröstfickan så han kan hjälpa sin dotter att sätta dit män (en del av karriären och vinna respekt som krigare).
Man måste nätverka, har du säkert hört oss säga och det är för att utan nätverkning kan vi inte skada människor (vita hetromän) så att de inte förstår varifrån attacken kommer, de tusen nålstickens krig, det ska vara surt att vara hetroman. Jag beskriver olika krigarmetoder i tidigare inlägg, de går ut på att hitta ditt vapen och din möjlighet att göra surt för vita hetromän utan att den som attackeras kan se det som en klar och tydlig attack. Om de skulle fatta att det är en attack så skulle de antagligen svara med hot och fysiskt våld - det händer, men om vi ser det som ett krig så blir det lättare att ta en kula (du får lapa dina sår med kärlek och kramar med dina nätverksvänner).
Evin Rubar gjorde en dokumentär om könskriget för 15 år sedan, det var så tydligt att själva ordet "könskriget" centralt beslutades att inte användas hos oss i nätverken och i media förbjöds alla redaktioner att använda ordet.
2019-09-17, 15:14
Bannlyst
Om du har en ide om att ta sönder stolar slipa av gammal lack och smuts, montera ihop dem som dansande varelser nedstuckna i granitblock med för stora hål så att foten inte är bunden. Förklaringen är förenklat att de som suttits på och tryckts ned är renslipade och befriade från sina förtryckare och glatt kan dansa tillsammans. De mer traumatiserade monteras ihop inlindat med några cancerknölar.
Är du en krigare som helt oprovocerat förföljt och sabbat friheten för så ska det arbetet ropas fram i nätverken som har makt i konsten och med medias hjälp och fin utställning presenteras som stor konst - belöning/gradering för att du krigat väl och vakat över tex hbtq-axel.
Den för fienden hemliga analysen är ett bevis på exkludering pga påhittade orsaker.
Nu fattar inte du som läser men jag kommer lägga ut länk när det händer, det blir som att jag förutspår framtiden.
Samma belöningar kan bli, en tjänst på en konstskola, ett fint stipendie, ateljeplats eller utställning på fint galleri samt höga internationella poäng när det gäller skala på vad som är bra konst.
Jag känner flera tillhörande ett vist nätverk och befolkningsgrupp som belönats med arbete på konsthögskola dvs där rätt personer ska vara för att vaska fram de kreativaste hjärnorna och köpa in dem till sin grupp. Det är svågerpolitik rakt av och det gillar vi i de fyra nätverken, dock inte när det gäller det vita patriarkatet.
En person i ett vän-nätverk kan rekommendera för sina auktoriteter att här har vi en god, trofast och duktig krigare som bör få belöning i form av tjänst, arbete, stipendium. Auktoriteterna har makt via chefspositioner och styrelseplatser att tillsätta - det du hör är kanske viskandet att "det är som magi" gärna inför den som oprovocerat ljugits ned som fiende, det är alltså inga riktiga och farliga fiender vi ger oss på, vi hyllar nämligen fegheten. Därför är det livsviktigt att nätverka, att missbruka sin makt att fuska in sina nätverksvänner och medlemmar i de andra nätverken. Man beskriver det som "att skjuta upp vänner i auktoritära positioner och därifrån kan de dra de sina upp till sig. Sker i alla skikt där det går att påverka samhället, särskilt i politik och media (vet ni om att vi i de fyra nätverken inte accepterar partipolitik för det är det vita patriarkatets regler).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in