Citat:
Ursprungligen postat av
Krakem
SE vet man inte var på plats till skillnad från Makarna, Björkman, GM.
Älskar logiken hos SE-kramarna att bara för att mytomanen Engström ”vet” att han varit på plats måste han vara GM. Det lilla problemet är att ingen ser honom. Utan vad man ser är en revolverman som defintivt inte ser ut som SE.
Inte konstigt PU ens kan komma upp med en krystad berättelse med han som GM då det är helt enkelt för dåligt, och krockar fatalt med andra vittnen.
Hm... har är vi delade i våra meningar. Vad SE säger eller inte säger spelar ingen roll för mig. Han stämplar ut från Skandia och stämplar i praktiken in på Sveavägen, Ca 40 m från mordplatsen. Det är fakta.
Att ingen har sett SE på platsen är också en styrka om man tror på SE som GM. Mördaren flydde ju som bekant direkt efter skotten. Därför menar jag att ingen sett SE på platsen då han är skytten.
Om man inte tror på SE som GM, vore det intressant att få Veta vart ni tror SE isåfalll befinner sig. Hur lyckas han undvika att bli sedd av alla? Går han upp i rök?
Ett tungt vittne runt mordplatsen är ju Jeppsson. Han anser att det är mycket troligt att det var SE som sprang före honom i trappen. Allt stämmer ju!,säger Jeppsson i en intervju med Expressen.
Ingen kan ju säga med säkerhet vem som är GM. Inte jag heller. Men att avskriva SE som fantasier utan grund, anser jag vore rent slarvigt och helt fel. Faktiskt Den enda teorin som bottnar i faktiska händelser.