2019-09-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Jag är helt uppriktig. Jag skäms inte för det jag gör. Pengar är inte allt för mig , det räcker att betala räkningarna , köpa hem mat. Jag har inga skulder . . hmm mer än rest skatt på 1226 kr. . (jag ser det lite mer som en hobby som gynnar samhället)..Sedan om någon blir förbannad , det är inte mitt problem.

Lyssna inte på dem, Spiderman (tänker på din avatar & din bisyssla hehe). Fortsätt göra det du gör. Det är den andra september nu, har du lämnat in din info till polisen? Vad sa de?
Citera
2019-09-02, 17:14
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdotorg
Lyssna inte på dem, Spiderman (tänker på din avatar & din bisyssla hehe). Fortsätt göra det du gör. Det är den andra september nu, har du lämnat in din info till polisen? Vad sa de?

Japp, allt i sin ordning.
Citera
2019-09-02, 20:15
Vad polisen säger är inte min uppgift att tala..... om.
Det är bara att vänta på tidningsrubrikerna.
Senast redigerad av Fiddleback 2019-09-02 kl. 20:35.
Citera
2019-09-03, 13:29
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Om du golar ner en knarklangare och han får reda på det, så ska du nog se att problemet är ditt. Förstår inte vad du gör i denna tråden ens, troll.

Jag ser det fortfarande inte som något problem att "sätta käppar i hjulet" för de som medvetet säljer knark för att förstöra andra människor . hehe . ja .. du. .. försök hitta mig. . är mitt råd till dessa knarklangare. .. Istället för att sälja knark. ..."knarket som polisen tar från dessa" knarklangare. .. och sätter dem inom lås och bom.

Vad ska dessa göra , hehe misshandla mig?
Citera
2019-09-08, 14:11
Medlem
Citat:
Jag jobbar gratis för dem , för att sätta dit alla knarklangare / dealare och festknarkare.
Är det något du vill berätta så skriv gärna ett pm. Du vet allmänhetens ögon och öron.

Eller gå till Polisen direkt , prata med dem.

Skicka pm till mig, kunde inte skicka till dig

Det är förövrigt ganska lätt att röka ut en golare, är du i dom kretsarna du måste vara i för att få info angående vissa personer så kommer du försvinna snart.

I annat fall så kanske du noterar att Kebabgöran sålde en släng till Josef på torget kl 13.44, tror dock inte polisen köper smörgåstårta till dig för de.

Är du en vanlig medborgare vet du såklart inte mer än vad polisen redan vet. Så dina uppgifter kommer vara nada hjälp för dom. Om dina uppgifter kommer användas i något fall kommer de synas i fup, och din tid kommer vara räknad tills dom får tag i dig.

Fortsätt du göra de du gör, men de kommer bita dig i röven förr eller senare.
Senast redigerad av ghettojesus 2019-09-08 kl. 14:17.
Citera
2019-09-08, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Skicka pm till mig, kunde inte skicka till dig

Det är förövrigt ganska lätt att röka ut en golare, är du i dom kretsarna du måste vara i för att få info angående vissa personer så kommer du försvinna snart.

I annat fall så kanske du noterar att Kebabgöran sålde en släng till Josef på torget kl 13.44, tror dock inte polisen köper smörgåstårta till dig för de.

Är du en vanlig medborgare vet du såklart inte mer än vad polisen redan vet. Så dina uppgifter kommer vara nada hjälp för dom. Om dina uppgifter kommer användas i något fall kommer de synas i fup, och din tid kommer vara räknad tills dom får tag i dig.

Fortsätt du göra de du gör, men de kommer bita dig i röven förr eller senare.

Du har säkert sett mig flera gånger på torget , mig skrämmer du inte. Knarket och drogerna kommer att ta slut.
Senast redigerad av Fiddleback 2019-09-08 kl. 16:40.
Citera
2019-09-10, 11:06
Medlem
jjagares avatar
4 år fick han
Citera
2019-09-10, 20:13
Medlem
Min fråga är hur greps han och vad har de med att han gick från jobbet en timma innan eller är det ba journalistik? Help me out fellas
Citera
2019-09-11, 16:19
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undelxxs
Min fråga är hur greps han och vad har de med att han gick från jobbet en timma innan eller är det ba journalistik? Help me out fellas

Läs fup
Citera
2019-09-11, 18:17
Medlem
Det va i allafall bra koks han hade 92% 👍
Citera
2019-09-12, 09:05
Medlem
Citat:
Du har säkert sett mig flera gånger på torget , mig skrämmer du inte. Knarket och drogerna kommer att ta slut.

Droger har funnits lika länge som vi typ så det kommer aldrig försvinna, t.ex Cannabis kommer bli lagligt en dag men i Sverige kommer det ta längre tid än resten av EU tyvärr.
Citera
2019-09-12, 09:05
Medlem
Dom

https://minfil.com/t37e3b50n6/G_tebo...2019-09-09_pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in