2019-08-30, 23:38
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Så det var av en slump att han greps. Polisen var observant och såg hur han betedde sig misstänksamt.

Tveksam om det var en slump, polisen har väl ff informatörer lite överallt i periferin....
Citera
2019-08-31, 00:38
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Tveksam om det var en slump, polisen har väl ff informatörer lite överallt i periferin....

Det står ju så om du läser fup. Att det kom en kille som uppträde konstigt, gick in och sen kom ut med em papperspåse. Så polisens spaningsgrupp blev nyfikna och bingo.
Citera
2019-08-31, 05:05
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Det står ju så om du läser fup. Att det kom en kille som uppträde konstigt, gick in och sen kom ut med em papperspåse. Så polisens spaningsgrupp blev nyfikna och bingo.

Jo jag vet vad det står, frågan är bara om det finns andra saker som inte står med i fup..
Citera
2019-08-31, 05:06
Medlem
jjagares avatar
Citat:

För du tror väl ej att allt som står i fup är 100% sant....

Alltså nu menar jag alla fup:ar
Det står vad polis/åkl vill att det skall stå...
Citera
2019-08-31, 05:54
Bannlyst
92% rent kola, undra hur många gånger den skulle blandas innan den hamnade i gatorna ?
Citera
2019-08-31, 06:07
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare

Ja det stämmer, informatörerna är många. Håller själv på att spana efter knarklangare , under ca 11 månaders tid , har jag sett väldigt mycket , har noterat vad jag sett , och ska lämna informationen till Polisen i Borås på måndag 2 september. Jag går inte till Polisstationen , utan vinkar in en polisbil som passerar på vägen , någonstans i Staden.
Eller så ringer jag till en Polis privata telefon och det ser ut som om man fikar. . hehe.. ( knarket kommer att försvinna )

Ingen knarklangare går säker i Borås.
Senast redigerad av Fiddleback 2019-08-31 kl. 06:37.
Citera
2019-08-31, 23:41
Medlem
Ligger FS nere? för kommer inte in på sidan
Citera
2019-08-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Ja det stämmer, informatörerna är många. Håller själv på att spana efter knarklangare , under ca 11 månaders tid , har jag sett väldigt mycket , har noterat vad jag sett , och ska lämna informationen till Polisen i Borås på måndag 2 september. Jag går inte till Polisstationen , utan vinkar in en polisbil som passerar på vägen , någonstans i Staden.
Eller så ringer jag till en Polis privata telefon och det ser ut som om man fikar. . hehe.. ( knarket kommer att försvinna )

Ingen knarklangare går säker i Borås.

Jobbar du för dem eller är du bara en horunge?
Citera
2019-08-31, 23:59
Citat:
Ursprungligen postat av superflippat
Jobbar du för dem eller är du bara en horunge?
Jag jobbar gratis för dem , för att sätta dit alla knarklangare / dealare och festknarkare.
Är det något du vill berätta så skriv gärna ett pm. Du vet allmänhetens ögon och öron.

Eller gå till Polisen direkt , prata med dem.
Senast redigerad av Fiddleback 2019-09-01 kl. 00:09.
Citera
2019-09-01, 00:14
Medlem
Citat:
Jag jobbar gratis för dem , för att sätta dit alla knarklangare / dealare och festknarkare.
Är det något du vill berätta så skriv gärna ett pm. Du vet allmänhetens ögon och öron.

Eller gå till Polisen direkt , prata med dem.

Haha sluta du trollar. Vem fan skulle hålla på så
Citera
2019-09-01, 00:44
Citat:
Ursprungligen postat av superflippat
Haha sluta du trollar. Vem fan skulle hålla på så
Jag är helt uppriktig. Jag skäms inte för det jag gör. Pengar är inte allt för mig , det räcker att betala räkningarna , köpa hem mat. Jag har inga skulder . . hmm mer än rest skatt på 1226 kr. . (jag ser det lite mer som en hobby som gynnar samhället)..Sedan om någon blir förbannad , det är inte mitt problem.
Citera
2019-09-02, 14:14
Medlem
Citat:
Jag är helt uppriktig. Jag skäms inte för det jag gör. Pengar är inte allt för mig , det räcker att betala räkningarna , köpa hem mat. Jag har inga skulder . . hmm mer än rest skatt på 1226 kr. . (jag ser det lite mer som en hobby som gynnar samhället)..Sedan om någon blir förbannad , det är inte mitt problem
Om du golar ner en knarklangare och han får reda på det, så ska du nog se att problemet är ditt. Förstår inte vad du gör i denna tråden ens, troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in