Citat:
Ursprungligen postat av
Sepiritz
Veganer är sjukskrivna dubbelt så ofta som andra människor och "fruktarianer" dör av cancer i bukspottkörteln, men intala dig själv gärna att det är hälsosamt.
Ja man kan ju inte tro att man kan ta vilka frukter och grönsaker som helst i affären och proppa in det i pajhålet och leva lyckligt för evigt därefter.
Som en svensk youtuber som skulle leva på att äta frukt.. men han är sån idiot att han inte köper ekologiskt eller skalar frukterna som han åt.. och efter några dagar så fick han lov att ringa vårdcentral för att han mådde så konstigt efter att ha druckit och ätit massa frukter som var besprutade och odlade med kemikalier lixom. Han sa såklart att det var fruktens fel, och inte hans egna ignorans gällande vilken typ av frukt som han åt.
Ekologiskt odlat är dyrare för att dom inte besprutar skiten och odlar med onaturliga ämnen.
Att några idioter har trott att all frukts är likadan.. och sen ätit ihjäl sig på kemikalierna som finns i bekämpningsmedlen som finns på all frukt som inte är ekologisk.. och fått cancer.. det betyder väl bara att det är några idioter mindre på Jorden.
Det sitter klisterlappar på all frukt, numret på lappen måste börja på 9 om det ska vara ekologiskt och obesprutat. Och det finns inte mycket sån frukt i affärerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Varför är det en bestraffning? Är det viktigt för gudarna om jag tror eller inte? Varför?
Att de skapat mig till att inte klara av att de visar sig för mig är inte mitt problem.
Det känns bara så att ateister bestraffar gudarna för att gudarna inte känner för att ta sig ner hit och visa upp sig för ateisterna.. så dom flippar ur genom att bete sig som småbarn som är sura i sandlådan och förstör allt som byggts av nån annan.
Ateisten bestraffar sig själv, men ateisten vill bestraffa gudarna för att dom inte visar upp sig i den här dimensionen framför alla ateister som är vilsna och har förstört allt i sandlådan för att den inte såg några föräldrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sepiritz
Än mer beklagligt då att du inte förstått.
"Industrin" som du beskriver ÄLSKAR att sälja grödor och växtbaserade produkter åt folk. Se vad som är populärt och som görs reklam för på TV.
Oavsett, vad har detta med Gudsbevis att göra? Jag menar, du har fortfarande inte bevisat någon länk mellan påstådda skapare och skapelser.
Cancern i ateisten bevisar guden.. som dom brukar säga.
enkelt att se varför ateisten får cancern när man jämfört ateisten med människor som lever på råkost och rent vatten.
Folk som lever på råkost är alltid mörka i hyn eftersom grödor har solenergier i sig.
Det är som att sola fast man solar insidan genom grönsaker som är levande, istället för mördade genom tillagning.
Det tråkiga för ateisten är såklart att den inte känner någon som inte är en grottmänniska som äter döda djur och döda plantor tre gånger om dagen och oroar sig för cancer då alla runt om dom dör en efter en i cancern, och dom kan inte klura ut varför.
Men om ateisten kunde söka på internet eller kände nån som kunde berätta för ateisten om skillnaden mellan att leva på en naturlig mänsklig föda, och att leva på en asätares cancerframkallande föda.. så hade säkert även ateisten kunnat klura ut att folk som äter råkost inte kan få cancer eller nån annan sjukdom som kommer ifrån slem.. då alla sjukdomar är slem i kroppen av olika slag lixom. Har man slem så bör man passa sig , och eventuellt äta lite råkost så försvinner slemmet över natten.