2019-09-10, 22:58
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ringfingret nagel ser också konstig ut. Som om den satt lös..

Eller att den är tjock, svampinfektion(?) , som människor med nedsatt leverfunktion lättare får. Nedsatt leverfunktion kan också orsaka cirkulationsrubbningar som orsakar att muskelfunktion försämras. Kanske därför det ser reumatiskt ut. Kan bero på alkoholkonsumtion, ev också medicinering.
Citera
2019-09-10, 23:01
Medlem
Pandalina4s avatar
KL har varit väldigt noga med att inte finnas på bild, men idag ger hon med sig. Pengar, uppmärksamhet eller upprättelse?
KL använder ordet Torped. Kan ju likaväl vara en klient som är arg med dagens bevisning en narkoman eller vem som helst om hon är oskyldig, dvs torped är starkt ord.
Skyldig eller inte, vet inte men med hennes erfarenhet är man slipad.
Senast redigerad av Pandalina4 2019-09-10 kl. 23:05.
Citera
2019-09-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Alltså, sanningen börjar ju överträffa dikten måste jag säga. Otroligt.

"Det absolut smartaste för torpeden är att vara tyst"

Det går alltså hon ut och säger i media, när hon är misstänkt för anstiftan till mordförsök.

Kan inte släppa det.
Klockrent narcissist-agerande, att ta tillfället i akt att ”leka” med dolda budskap, övertygad om att hon överlistar alla, är steget före.
Citera
2019-09-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkadinka
Där gör hon bort sig igen.
Undrar om hon inte är lite dragen när hon intervjuas. Framförallt nu på kvällen med Expressen, hon fnissar till på märkliga ställen (precis som Alm i Efterlysts intervju).

Hyenorna inom media noterar nog om hon suger i sig dricka och vi kommer att få se det framgent i deras attityd. De låter henne prata på för klickens skull men vänder på en femöring så de kan rikt drevandet mot henne.
Citera
2019-09-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Den ena är 100 procent jävig, det är man om man arbetat tillsammans. Finns inget annat.

Att de är jäviga framgår av att de inte häktade Karin. Praxis är att häkta alla som åklagaren vill häkta. Skrev inte Henrik Olsson en debattartikel om det?

Citat:
I Sverige når åklagare framgång med att få någon häktad i över 90 procent av fallen, och felaktiga beslut är svåra att ifrågasätta, skriver Henrik Olsson Lilja
https://www.dn.se/debatt/det-maste-skapas-mer-insyn-i-haktningsprocessen/
Senast redigerad av Stanislaus 2019-09-10 kl. 23:10.
Citera
2019-09-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det har ju berättats av tidigare postare att det syns väl att Karin är alkad trots en massa smink och vid ett tillfälle träffade hen Karin när hon hade ett rejält jack i ansiktet.
Men trots att alla visste att hon och Henrik inte umgicks så insinuerade hon att det var Henrik som låg bakom det.

Är man på fyllan och ramlar så blir man skadad så inget förvånar mig i skadeväg när det gäller henne.
Ge henne en långpanna så ska ni se hur pratsugen hon blir
Citera
2019-09-10, 23:06
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Hoppla,
hon bor ihop med en intern-utredare (IU), kan förstå att hon inte ville ha en husis hos honom, men eftersom dom tog hennes grejer direkt var det ju ganska enkelt att kolla av telefonnumren m.m.
Han ska visst vara pissur nu....

Sen hade en advokatvän som bor nära ringt henne om skotten, den som bor närmast och på 1:a parkett med full insyn är Thomas Bodström i 56:an. Hon kom dit i princip i sin pyamas efter en taxifärd, så hon var då redan klädd för cellen så att säga...

Jag reagerade på det långa ärr på hennes högra arm i ab:s fotosvit-är det minnen från Fredrik ?
Ang. det fetade. Jag har nog missat något. Vem är Fredrik?
Citera
2019-09-10, 23:06
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Tingeler
Ge henne en långpanna så ska ni se hur pratsugen hon blir

Fyller reportern henne? Någon som känner igen flaskan på bordet?
Citera
2019-09-10, 23:07
Avslutad
Bröllopsfotot som finns i tråden är taget i Lännaskogen, Kvarnsjöspångarna, 142 50 Vidja.
https://naturkartan.se/sv/huddinge/lannaskogen

Då borde giftermålet ha gått av stapeln i Svenska kyrkan Huddinge år 2003. (Event Flemingbergs kyrka).

De tu flyttar in i lägenheten på Mälarstrand oktober 2004.
Citera
2019-09-10, 23:07
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Underbart att hon fick ge sin version och att media släppte fram henne.

Nu mer än någonsin är jag övertygad om hennes oskuld. Så stabil och redig hon låter. Hela händelseförloppet visar att hon är oskyldig. Ha där fick ni alla Flashbacks haters.

Ok, låter hon alltid så där? 😊
Citera
2019-09-10, 23:08
Medlem
Tänk om det inte finns någon Torped.
Hol har medvetet skadat sig själv utan bestående men.
Citera
2019-09-10, 23:10
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Vem som skjutit eller anstiftat mordförsöket vågar jag inte gissar. Men jag delar definitivt din mening om hur tråden styrdes från början. Det var ju en som uppgav sig vara (ingift) släkting som ville säkra vad som kom ut i tråden och framförallt vad som absolut inte fick komma fram.

Det reagerade jag väldigt på var när denne person påstod att det var Henriks pappa som var i bostaden vid tillfället för den påstådda bithistorien, när det var fullständigt fel. Då fattade man väldigt snabbt vad som var viktigt för familjen att dölja.

Smutskastningen av Karin kan ju bero på att om hon påpekar det som skett i äktenskapet så kommer det från en "galen" kvinna...
Det finns många orosanmälningar när det gäller barnen och Karin från skolan, Karins anhöriga, HOL och polisen.
Utredningar från socialen har pågått sedan 9 oktober 2012 pga Karins supande.
HOL blev rådd av rätten att söka ensam vårdnad och den har fungerat bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in