2019-09-10, 22:30
Medlem
Jävlar, han har en fullblodspsykopat efter sig. Till ocv med misstänkts för samma sak tidigare, ändå släpper de bitchen fri. Svenskar är naiva idioter.
Citera
2019-09-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Där kom det igen. Ad hominem.

Typiskt loosers.

Nu är jag inte skyldig att redogöra för dig att jag är spik nykter efter 10,5 timmars jobb, men jag skriver det för att visa hur ni gör. Systematiskt.

Det kan vara vem som helst som fastslår att der finns mycket försvårande omständigheter för MGK här som måste försvara sitt anseende till er patrull.

Ni är helt enkelt sjuka, rubbade, galna.

1. Det stavas losers.
2. Det stavas spiknykter. Sluta särskriv om du vill bli tagen på allvar.

Jag är väldigt förvånad över att AB publicerar snyftartiklar såhär tätt inpå brottet, bevisningen mot henne måste således vara väldigt svag.

Har BO något brottmål innan Asap Rocky-fallet som ligger till grund för mordförsöket, där någon eventuellt kan ha blivit oskyldigt dömd eller liknande?
Citera
2019-09-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Jag tillhör inget läger, jag kommenterar enbart i trådar på FB som har med krimfall att göra och har varit med om att stöta på lik från brott och annat i terrängen. Har ingen som helst koppling till någon av personerna.

Ja, det kanske finns 3 läger, de mera objektiva. Jag vill nog säga att jag tillhör den kategorin även om de flesta och drevet tvärsäkert redan 'dömt' KL.
Jag har heller ingen som helst koppling, tycker mest synd om barnen i denna soppa
Citera
2019-09-10, 22:33
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammaray68
Klassisk fullblods psykopat, älskar att vara i rampljuset.
Ja nog är hon sjuk alltid
Jag tvivlar inte för ett ögonblick på att hon ligger bakom alltihop.
Kan man ge sig på sina egna barn när dom är 10 och 12 år gamla då är man kapabel till vad som helst.

Från domen:
Under julen 2014 hade han och barnen varit på en gemensam resa utomlands. Efter hemkomsten träffade barnen Karin den 6-7 januari 2015. Under vistelsen med Karin angreps barnen fysiskt av Karin på kvällen den 6 januari och flydde hem till honom påföljande dag.
Händelsen polisanmäldes och utreddes. Förundersökningen lades ner, men åklagaren noterade i beslutet att det varit en dramatisk händelse för barnen.
Senast redigerad av Timeout 2019-09-10 kl. 22:35.
Citera
2019-09-10, 22:34
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Jävlar, han har en fullblodspsykopat efter sig. Till ocv med misstänkts för samma sak tidigare, ändå släpper de bitchen fri. Svenskar är naiva idioter.
Det är nog för att ha span på henne
Citera
2019-09-10, 22:35
Medlem
Kallixs avatar
Det är, som många redan beskrivit, en del konstigheter i intervjuerna med KL. Något jag reagerade på var hennes beskrivning av varför hon var i närheten på brottsplatsen strax efter att skjutningarna hade ägt rum.

"När toppjuristen greps av polisen var det i omedelbar närhet till adressen där Henrik Olsson Lilja skjutits bara drygt ett par timmar tidigare.

– Det var lite absurt: jag hade nattkläder, med t-shirt och tunna mjukbyxor på mig. Jag hade bara tagit en jacka, handväskan och sedan dragit iväg.

Innan hon hoppade in i en taxi från hemmet hade en anhörig ringt och informerat henne om skjutningen.

Jag har flera nära vänner som är advokater som bor där.
"

En anhörig ringer henne om att det varit skottlossning på adressen och hon åker dit för att hon har flera nära vänner, advokater, som bor där.
Citera
2019-09-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
1. Det stavas losers.
2. Det stavas spiknykter. Sluta särskriv om du vill bli tagen på allvar.

Jag är väldigt förvånad över att AB publicerar snyftartiklar såhär tätt inpå brottet, bevisningen mot henne måste således vara väldigt svag.

Har BO något brottmål innan Asap Rocky-fallet som ligger till grund för mordförsöket, där någon eventuellt kan ha blivit oskyldigt dömd eller liknande?

Spik nykter är med emfas.

Min stavning på loosers/losers är irrelevant i sammanhanget men vad gulligt då. Ännu ett Ad Hominem.

Det enda ni har.

HOL:s karriär har ingen annan betydelse för detta fall än din. Han har uppenbarligen klarat barn, hushåll och jobb samtidigt, vilket verkar överstiga MGK:s bedrifter.

Väntar med spänning på nästa drag gentemot undertecknad.
Citera
2019-09-10, 22:37
Medlem
Dumdrygs avatar
Alltså vilket miffo...
"Det känns fantastiskt att vara på fri fot".
"Jag skulle väldigt.. väldigt.. gärna vilja veta om det INTE är han."

https://www.expressen.se/tv/nyheter/hor-toppjuristen-valdigt-trygg-nar-jag-sag-vilken-radman-det-var/
Citera
2019-09-10, 22:38
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja nog är hon sjuk alltid
Jag tvivlar inte för ett ögonblick på att hon ligger bakom alltihop.
Kan man ge sig på sina egna barn när dom är 10 och 12 år gamla då är man kapabel till vad som helst.

Från domen:
Under julen 2014 hade han och barnen varit på en gemensam resa utomlands. Efter hemkomsten träffade barnen Karin den 6-7 januari 2015. Under vistelsen med Karin angreps barnen fysiskt av Karin på kvällen den 6 januari och flydde hem till honom påföljande dag.
Händelsen polisanmäldes och utreddes. Förundersökningen lades ner, men åklagaren noterade i beslutet att det varit en dramatisk händelse för barnen.

Precis , jag tänker så här, hon har varit borta från scenen i flera år, nu är hon tillbaka på första parkett. Hon åker dit, det är mitt stalltips.
Citera
2019-09-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja armen ser konstig ut. Som en människa med reumatism eller att hon haft ett svårt benbrott vid handleden någon gång som inte blev bra vid läkningen?

Ringfingret nagel ser också konstig ut. Som om den satt lös..
Citera
2019-09-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Eller så klantade han sig helt enkelt. Alla kan göra det.

Men du antar väll att HOL själv fixade till allt??

Japp
Citera
2019-09-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Nej. Nu trollar du igen.
Du har systematiskt sökt anledningar till att misskreditera den skjutne genom hela tråden.
Samtidigt har du, sökt förklaringar som beror på honom bakom hennes beteende, vilket rättsväsendets slutsatser går på tvärs emot dina så kallade teorier.

Hade du varit intellektuellt hederlig hade du inte uppfört dig så.

Haha, du är ute och cyklar.... Har inte skrivit ngt om att jag tror att HOL ligger bakom detta, vilket han förvisso kanske har även om sannolikheten är låg.
Nu svarar jag inte mer på dina påhopp/invektiv så om du vill ha sista ordet får du gärna det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in