2019-09-10, 22:11
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Alltså, sanningen börjar ju överträffa dikten måste jag säga. Otroligt.

"Det absolut smartaste för torpeden är att vara tyst"

Det går alltså hon ut och säger i media, när hon är misstänkt för anstiftan till mordförsök.

Kan inte släppa det.

Ja det är bara att hålla med. Årets märkligaste fall. Bästa kriminaldeckaren. Hon gör precis som andra psykopater, söker sig tillbaka till brottsplatsen för att hon vill se resultatet. Precis som Skandiamannen om han nu sköt Palme. Börjar uttala sig i media och lägga sig i utredningen.
"Oavsett vem som har lejt torpeden???" En normal säger väl: Hoppas verkligen att de lyckas fånga skytten nu.
Citera
2019-09-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Läs vad jag skriver, eller har du problem med läsförståelsen?
Nej sörru, jag har inte det.

Och det finns ingen anledning till att länka vartenda inlägg du har gjort i frågan.

Random användare kan klicka ditt användarnamn och själv betrakta hur du gång efter gång gör allt i din makt för att sänka BO i annans aktning och presentera förklaringar till den stackars kvinnans beteenden.
Citera
2019-09-10, 22:12
Medlem
OweGbgs avatar
Är det inte ganska märkligt att man inte lyckats lokalisera den svarta SUVen som sågs försvinna i samband med dådet?
Om det t ex finns några stulna som skulle kunna ha använts av GM.
Citera
2019-09-10, 22:13
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Hon borde gå under jorden i stället för att ge intervjuer i kvällspressen som bara skadar henne. Men redan det faktum att hon dök upp på brottsplatsen kort efter dådet visar på att hon inte alltid agerar rationellt. Kanske beror det på hjärnskadan.

Därmed inte sagt att hon är oförmögen att stämpla till mord.

I en sådan position som hon är så vill hon säkert få vittna om resultatet, se exmaken dö framför sina ögon. Sådant tilltalar psykopater, dvs att få icensätta något men sedan få bevittna resultatet på avstånd men ändå nära. Flera mördare som har torterat ihjäl sina offer har velat se på.
Citera
2019-09-10, 22:14
Medlem
Larasofts avatar
Min upplevelse av KLs framträdande är att hon framstår som ett barn, typ "haha ni kommer inte åt mig". Hon kanske har manipulerat någon att utföra dådet på ett sådant subtilt sätt att det aldrig kan bevisas att hon hade uppsåt, även om skytten så att säga återger kontakterna med henne.
Citera
2019-09-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Nej sörru, jag har inte det.

Och det finns ingen anledning till att länka vartenda inlägg du har gjort i frågan.

Random användare kan klicka ditt användarnamn och själv betrakta hur du gång efter gång gör allt i din makt för att sänka BO i annans aktning och presentera förklaringar till den stackars kvinnans beteenden.

Du blandar ihop mig med ngn annan, jag skriver att jag inte är övertygad om att hon är oskyldig och har inte skrivit att HOL riggat detta.

Ingen mer grogg ikväll nu 😉
Citera
2019-09-10, 22:16
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Haha bra iakttagelse, jag visste att hon skulle trassla in sig. Lite span på henne sen är det klippt.

Precis. Fortsätter hon att valsa runt i media så kommer det börja dyka upp motsägelser. Att hon sagt en sak till Aftonbladet och något annat till Expressen osv. Svårt att hålla reda på alla lögner som man kommer på i stunden.
Citera
2019-09-10, 22:17
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Hon borde gå under jorden i stället för att ge intervjuer i kvällspressen som bara skadar henne. Men redan det faktum att hon dök upp på brottsplatsen kort efter dådet visar på att hon inte alltid agerar rationellt. Kanske beror det på hjärnskadan.

Därmed inte sagt att hon är oförmögen att stämpla till mord.

Johanna Möller jag säger bara Johanna Möller likheterna är ju överväldigande och hoppas på att detta inte får samma slut så någon verkligen blir mördad utan att de kan få dit henne för detta
Citera
2019-09-10, 22:18
Medlem
Angående intervjun i ab så tro de jag inte att en såpass välutbildad person som KL och med hennes meriter skulle både utrycka sig och uttala sig på det taffliga viset. Låg nivå som inte passar sig för en domare. Hon måste ju bränt sönder hjärnan.
Ärligt talat så hade jag, en helt vanlig person långt ifrån någon som.helst offentlig position klarat av att utrycka mig mer adekvat.
Citera
2019-09-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Du blandar ihop mig med ngn annan, jag skriver att jag inte är övertygad om att hon är oskyldig och har inte skrivit att HOL riggat detta.

Ingen mer grogg ikväll nu 😉

Där kom det igen. Ad hominem.

Typiskt loosers.

Nu är jag inte skyldig att redogöra för dig att jag är spik nykter efter 10,5 timmars jobb, men jag skriver det för att visa hur ni gör. Systematiskt.

Det kan vara vem som helst som fastslår att det finns mycket försvårande omständigheter för MGK här och vi måste försvara vårt anseende till er patrull.

Ni är helt enkelt sjuka, rubbade, galna.

Det är enkelt att spåra dina inlägg.
Senast redigerad av skitkuligen 2019-09-10 kl. 22:24.
Citera
2019-09-10, 22:20
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Precis. Fortsätter hon att valsa runt i media så kommer det börja dyka upp motsägelser. Att hon sagt en sak till Aftonbladet och något annat till Expressen osv. Svårt att hålla reda på alla lögner som man kommer på i stunden.
Ja så blir det. Egentligen kommer nog finkan vara bra för henne. Hon verkar inte leva ett hälsosamt liv.
Citera
2019-09-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Är det bara jag som tror att hon är verkligen oskyldig? Min magkänsla säger att han inte har vit mjöl i sin påse...

Hon kan mkt väl vara oskyldig. Det finns 2 läger av skribenter och bekanta på varsin sida som lobbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in