Citat:
Naturligtvis är det intressant ➡att försöka förstå hur polis och åklagare tänker, men flera här tycks ju ha som uttalad ambition att hitta lösningen på själva mordgåtan. Och i just den strävan tror jag inte att det är en särskilt framgångsrik strategi att ta rygg på åklagaren. Den som vill förstå vad LW råkade ut för är nog mer betjänt av att hålla sig till kända fakta, och att försöka tänka själv.
Edit: Angående hundfrågan:
Edit: Angående hundfrågan:
Sökhundar tränade för att söka efter bland annat blod, sperma och lik användes. Det är extremt ovanligt att man tar dit den typen av hund 1,5 år efter att ett brott...
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4q04x9/paret-vigdes-av-lena-wesstrom--nu-sitter-bada-haktade-for-mord
Jag tycker att vi kan utgå med stor tydlighet, att både polisen och KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding har tänkt väldigt bra inom detta mordfallet, ett alldeles utmärkt tankearbete skulle jag vilja säga, vad säger du själv om Åklagaren's och polisen's tankearbete inom detta mordfallet ?
Om det nu verkligen hade varit annorlunda, det vill säga, att polisen och Åklagaren hade utfört ett dåligt tankearbete, så hade ju knappast SD suttit där vederbörande nu sitter i dag, det vill säga, på sannolika skäl för att inom nu, och i svunnen tid ha bragt Lena Wesström om livet.
För att du skall förstå vad jag menar med polisen's och Åklagaren's tankearbete, så handlar det i största utsträckning om alla de förhör som gjorts med olika personer och som man sedan successivt därefter arbetat sig igenom, och just i detta fallet har dom tillsammans gjort ett otroligt gott arbete.