Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Vilket lagsystem? Kan du precisera?
Alla lagar. Kan inte precisera då det är offtopic.
Här diskuterar vi brist på jämställdhet och bevis för diskriminering.
Det var så nära att jag skrek till personalen i sportaffären att dom skulle ringa polisen lol, så var det dom som ringde antar jag. Hade varit rätt åt dom om jag skrek åt dom att ringa polisen.. efter att dom skickat vakter på mig helt utan lagliga anledningar.
Gömmer handskarnas placering i affären, när det börjar bli kallt ute, för att sen skicka vakter på mig när jag går runt flera varv och letar efter vantarna.
Jag har skrivit att polisen ska ta fram övervakningsvideon både från köpcentrumet och från polis-stationen.. då två poliser och två vakter har lixom förtalat mig och begått våldsbrott inför övervakningskameror.. och sen blivit så jävla rädda över min diplomatiska immunitet att dom påstår att jag är nånting som jag inte är, då det blir enklare om jag hade en annan identitet när dom har med mig att göra.. så dom skriver gärna ner fel identitet på mig efter att dom mött mig, och såklart skriver dom även ner att jag är våldsam och har problem med ordningen när jag prövar vantar i en sportaffär.
Klart att det inte ska stå i några dokument att jag är våldsam eller har problem med ordningen.. för att fyra skurkar har fått jobb som poliser och vakter.
Men det ska dock stå i deras dokument att dom är skurkar av en sån kaliber att dom kan förtala någon och ljuga om att nån har begått brott, för att själva känna sig rättfärdigade i att begå våldsbrott mot den som dom kidnappat, förtalat och misshandlat.
Det ska nog mycket till innan en vanlig människa låser fast någon annan vuxen människa med handbojor i ett köpcentrum i en timma med vetskap om den frihetsberövades immunitet.
Rena psykopater som låser fast nån på det viset.
Dom tröck upp sina skor under mina skor och puttade på mig i ryggen medans jag var upptryckt mot glasväggen. Hur moget är det. Vuxna jävla bäbisar med handbojor och mentala problem.
Tyvär så hade varken vakterna eller poliserna hört talas om konstitutionen i landet där dom jobbade.. men dom var rädda för offrets immunitet iaf.. då jag antar att dom riskerar både fängelse och livet.. om det blev offentligt känt att dom kidnappar och frihetsberövar folk som har immunitet.