2019-09-10, 00:01
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
oh look at all the swish donations jewels is getting on live.......what a joke.....

And she called the ones that swishade 1 krona, poor.
"i dont understand why people sends 1 krona, are you that poor or what"
Someone wrote "well why dont you give us money" and was blocked.

This was like 20mins ago.
Citera
2019-09-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08

Icke att hon gjorde, jag har haft liven uppe hela tiden, och inte har Jewels sagt att någon skulle vara fattig för att denna skickade en krona. Nu har du missuppfattat något.
Citera
2019-09-10, 00:10
Medlem
Citat:

Lögn jag tittar på stremen du har fel gå och lägg dig.
Citera
2019-09-10, 00:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Både Jewels och Pappan är live
https://youtu.be/M-x5QJ_l7jI
Citera
2019-09-10, 00:23
Medlem
Nej jag pallar inte med den här cirkusen längre.
Citera
2019-09-10, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Både Jewels och Pappan är live
https://youtu.be/M-x5QJ_l7jI

Ärligt talat, så är hela läget ett riktigt bra argument för varför man borde behöva ta körkort för barnskaffande. Det räcker inte bara med att kunna ha sex, man måste fan kunna ta ansvar efteråt med. Socialtjänsten i både Sverige och Australien borde ta ungarna ifrån dessa två med tanke på detta beteende. Dock är Jewels den LITE mera vuxna just nu, för hon försöker ju styra iväg ämnet från han.
Citera
2019-09-10, 01:09
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Ärligt talat, så är hela läget ett riktigt bra argument för varför man borde behöva ta körkort för barnskaffande. Det räcker inte bara med att kunna ha sex, man måste fan kunna ta ansvar efteråt med. Socialtjänsten i både Sverige och Australien borde ta ungarna ifrån dessa två med tanke på detta beteende. Dock är Jewels den LITE mera vuxna just nu, för hon försöker ju styra iväg ämnet från han.

Ärligt talat.
Han har 3 barn och bor i Australien. Har han problem med sina 3 barn?
Han har ett barn med Jewels. Jewels har ensamvårdnad. Klarar hon av att ta hand om Ett barn? Tydligen inte. Ungen går inte i skolan, har inga Vänner och skär sig, bölar live och många andra problem. Att Oliver skulle vara bortrest är Bullshit. Oliver har flertal gånger sagt i både videos och lives att han har inga vänner irl. Dom han har är Jewels och Morfar. Skulle gissa på att Oliver sitter i vardagsrummet med Morfar
Pappan är den vuxna här.
Mamman lever för spel och internet.
Citera
2019-09-10, 01:18
Medlem
Paulabrauns avatar
Jewels eftersom du läser denna tråden har jag en sak att säga dig. SNÄLLA pusha din son mer. Som autistisk behöver man rutiner och struktur. Pusha din son att gå till skolan, pusha din son att våga saker. Var en mamma till Oliver inte en kompis.
Citera
2019-09-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Eh du är en pajas.
Vad har han gjort mot sina barn i Australien? Vad har han gjort mot sitt barn i Sverige?
Och inte vad Jewels och snorungen fantiserar ihop utan konkret. Vad för fel har han gjort som gör han olämplig som förälder till sina barn?
Tycker han är ansvarig. Han reagerar på misären hans unge i Sverige lever i. Han reagerar på det morsan säger om han. Är han så smidig alla gånger? Nej.
Men fullt förståeligt att han gör som han gör även om det vore mer moget att låta bli.
Citera
2019-09-10, 02:03
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Lögn jag tittar på stremen du har fel gå och lägg dig.

Nix, jag svär på att hon sa så. Såg du från början?
Citera
2019-09-10, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Jewels eftersom du läser denna tråden har jag en sak att säga dig. SNÄLLA pusha din son mer. Som autistisk behöver man rutiner och struktur. Pusha din son att gå till skolan, pusha din son att våga saker. Var en mamma till Oliver inte en kompis.

Hur vet du att Jewels inte pushar honom??

Innan alla börjar gnälla så ska jag dra en liknelse:

Säg att O sitter i rullstol, totalt förlamad från bröstkorgen neråt. Skulle vi då sitta här och tro att Jewels inte pushar O för att han inte springer maratonlopp?? Att det bara är lite motivering som saknas, får man bara lite hejaramsor så springer en totalförlamad människa ett maratonlopp utan problem?

Min tanke är, bara för att ens funktionsvariation inte syns, eller är fysisk, betyder ju inte det att den är lättare eller ens är möjligt att överkomma. Bara det att den inte syns eller är fysisk.
Citera
2019-09-10, 02:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nix, jag svär på att hon sa så. Såg du från början?

Hörde även jag att hon frågade om folk var fattiga när dom bara donera 1 kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in