2019-09-09, 20:41
Moderator
Schlesiens avatar
Jag har läst hela tråden. Det står tidigt att taxin stod i en cirkulationsplats vid Nacka Forum, 2½ km från Alphyddevägen. Stämmer det? Har taxiföraren kört den sträckan skjuten i magen?

Eller jagades taxin av "gamla silver-audin" bort till Nacka Forum och besköts där?
Citera
2019-09-09, 20:44
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Jag har läst hela tråden. Det står tidigt att taxin stod i en cirkulationsplats vid Nacka Forum, 2½ km från Alphyddevägen. Stämmer det? Har taxiföraren kört den sträckan skjuten i magen?

Eller jagades taxin av "gamla silver-audin" bort till Nacka Forum och besköts där?

Så måste det vara. Och då körde i så fall Audin mot Värmdö.
Citera
2019-09-09, 20:46
Medlem
Runstensvikikings avatar
Citat:

Det är ingen som vet det ännu, men kan säga så mycket som att audin är en förmodad 2002 årsmodell och således en yngre/mindre belägen person i sammanhanget!
Citera
2019-09-09, 20:46
Medlem
Citat:

Har också undrat över det. Idag skriver alla om skjutningen i Nacka. Men igår kväll rapporterades om två skjutningar: först en i Alphyddan, och sen en till vid Nacka Forum.
Citera
2019-09-09, 20:48
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Afrikanerna är de absolut lägsta i de kriminella organisationerna. De är dumma och oberäkneliga men saknar helt empati och kan ta liv utan att tveka varför de är effektiva att använda. De är många till antal varför de också är helt betydelselösa och offerbara för organisationerna. Afrikanerna gillar inte ens varandra så det är ingen som saknar om någon afrikan "försvinner".

Afrikanerna får stå i gathörnen och langa men de är som sagt på absoluta botten i organisationerna. De som sitter högre i organisationerna är knappast afrikaner.

Afrikaner har ett oslagbart mentalt våldskapital men de är knappast några talanger som de tydligt visar prov på. Men som sagt, de är offerbara och felar en så skickar de en annan.

Nej, gambierna är inga underhuggare när det gäller heroin. Dom är stora inom heroin, speciellt rökheroin, i hela Europa. Enorma mängder heroin raffineras i Gambia, gambierna kontrollerar huvudtraden från Nigeria och västafrika, en av de stora heroinvägarna in i Europa. Det är ofta gambier som sitter på heroinmarknaden i Paris, Köpenhamn, Hamburg, london, Madrid och Amsterdam också.
Citera
2019-09-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Var han beväpnad blir han insydd på två år. Släpps han snart eller redan är ute har han sannolikt varit obeväpnad.

Har man ett pris på huvudet så får man ha en gun för själv försvar, hände en bekant och inte fick han två år. Endast villkorligt vilket de flesta får
Citera
2019-09-09, 20:51
Medlem
För övrigt borde media publicera både namn och bild på den här Lamin. Som en varning åt alla andra. Nollorna som är ute efter honom kan inte skjuta och kommer garanterat bara fortsätta träffa andra.
Citera
2019-09-09, 20:58
Medlem
Runstensvikikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Knappast

Har oxå svårt att tro, rör man sig i lamins kretsar får man inte bära vapen, titta på hans straffregister!
Det kan intyga vad jag skriver!
Citera
2019-09-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Knappast

Var så förr men det ändrades 2016, nya lagar ser jag nu
Citera
2019-09-09, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Har man ett pris på huvudet så får man ha en gun för själv försvar, hände en bekant och inte fick han två år. Endast villkorligt vilket de flesta får

Nej du har fel, då skulle exakt 100% av dom som ertappas med vapen skylla på självförsvar.
Citera
2019-09-09, 21:00
Medlem
Undra om han dyker upp på fruns begravning? Högt polispådrag säkert då😬 men själv ska man ändå gå😊
Citera
2019-09-09, 21:03
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som vet ålder på denna L*min ? och om det finns bilder på honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in