2019-09-07, 00:28
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Kuken ska i fittan. Det är inte så svårt, bara man kommer på det. Kika på klippen ett par gånger till så löser det sig! Tacka mig sedan

Nej, det är fittan som ska in i kuken enligt lektor Herkko.
Citera
2019-09-07, 15:45
Medlem
Blattarias avatar
Förstår ärligt talat inte vad sensationen kring Herkko är.

Han är arketypen av en Trelleborgare.
Citera
2019-09-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattaria

Visa mig en annan youtuber som är som Herkko.
Citera
2019-09-07, 19:55
Medlem
Ny rykande video: Herkko i Dockornas Rike.

https://youtu.be/eoT1zdsjpvM
Senast redigerad av OberynMartell 2019-09-07 kl. 20:00.
Citera
2019-09-07, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blattaria

Exakt, det är det som är så fantastiskt.
Citera
2019-09-08, 01:18
Medlem
Dofternas avatar
Tror sexlektorn att han är kinesens son eller är det en metafor?
Citera
2019-09-08, 16:19
Medlem
kungkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna

Han tror att KIM JUNG har adopterat honom.
Citera
2019-09-09, 13:10
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulekick
har Herkko ens nånsin fått doppat?? Vem fan skulle det va med i så fall

Jodå med den exeminenta dockan Nikita har han fått smaka på,

Kan ju vart att han fick smaka på kvinnofolket i hans egna liga i unga dagar och fick så pass mersmak på det hela så det slog runt på han. fast det lutar mer åt att han är lågbegåvad och sexuellt frustrerad
Citera
2019-09-09, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har själv undrat samma sak. Gissningsvis är det någon som trollat honom i bakgrunden.

Herkko skulle mest troligt inte ha en aning om vem Kim Jong är.

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Jodå med den exeminenta dockan Nikita har han fått smaka på,

Kan ju vart att han fick smaka på kvinnofolket i hans egna liga i unga dagar och fick så pass mersmak på det hela så det slog runt på han. fast det lutar mer åt att han är lågbegåvad och sexuellt frustrerad
Jag menar då någon levande person med XX kromosom... 😀
Citera
2019-09-09, 17:34
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Har själv undrat samma sak. Gissningsvis är det någon som trollat honom i bakgrunden.

Herkko skulle mest troligt inte ha en aning om vem Kim Jong är.

Jag menar då någon levande person med XX kromosom... 😀

Förstod det 😉 möjligtvis att han har fått doppa någon gång i pubertetens brunst med likasinnade men jag finner det ej troligt då han verkar överkonsumera porr. Dok har jag inga källor på mitt påstående och skjuter ifrån höften.

Hade vart intressant att veta hur hans uppväxt har varit och hur hans liv ser ut idag med rutiner osv utanför youtube(förutom livvaktsrundor på citygross)
Citera
2019-09-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Förstod det 😉 möjligtvis att han har fått doppa någon gång i pubertetens brunst med likasinnade men jag finner det ej troligt då han verkar överkonsumera porr. Dok har jag inga källor på mitt påstående och skjuter ifrån höften.

Hade vart intressant att veta hur hans uppväxt har varit och hur hans liv ser ut idag med rutiner osv utanför youtube(förutom livvaktsrundor på citygross)
Håller med.

Nog det jag finner intressantast med hela Herkko. Undrar hur fan hans uppväxt var. Har han alltid varit ultrapervers eller har det eskalerat med åren? Vad har han egentligen för fel? Vilka mediciner äter Herkko?

Frågorna är många.
Citera
2019-09-09, 20:06
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Håller med.

Nog det jag finner intressantast med hela Herkko. Undrar hur fan hans uppväxt var. Har han alltid varit ultrapervers eller har det eskalerat med åren? Vad har han egentligen för fel? Vilka mediciner äter Herkko?

Frågorna är många.

Vad jag har förstått det rätt så gick väll hans mamma bort rätt nygligen och har väll vart lite prat om hans mor i en o annan video men aldrig något om sin far förrän nu när han har fått nån dile på Kim Jung. Trollen har säkert gjort sitt men har han saknat en fadersfigur under uppväxten tros i och med att det ska pratas om Kim Jung stup i kvarten som fader? Någon konstigt ersättning av avsaknad av fadersfigur?

Håller med dig i det du skriver många frågor, dock få svar och jag tycker det är en intressant person.

Jag har inte allt för långt till Trelleborg. Inte värre än en dagsutflykt, man skulle Kanske skulle möt upp honom och bjudit han på en fika och ha allmänt gott snack med honom och få svar på sina frågor. Tycker han är ändå en frisk fläkt i vardagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in