2019-08-29, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag var ju som bekant hemma och hälsade på honom och tog ett par selfies tillsammans med honom och då var han både lugn och städad. Inga skrik, inga kjolar och inget flaggviftande. Han hade vanliga kläder och var lågmäld.

Du är fan min idol.
Citera
2019-08-29, 23:30
Medlem
Wow. Hittade hit när jag var inne på Lennart tråden men denna är fan inte långt efter.

Herkko är så mycket grovare och mer störd, eller ja. Annorlunda.

Kan någon ge mig top 3 videos med liten egen beskrivning / feedback?
Citera
2019-08-30, 16:36
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Wow. Hittade hit när jag var inne på Lennart tråden men denna är fan inte långt efter.

Herkko är så mycket grovare och mer störd, eller ja. Annorlunda.

Kan någon ge mig top 3 videos med liten egen beskrivning / feedback?

Välkommen till Flashbacks bästa levande tråd.
Att hitta en favorit bland Herkkos geniala alster är mycket svårt. Alla är fantastiska, lärorika och underhållande på sitt eget vis.
Jag rekommenderar dig att se allihopa. Men tänk på att han har en jävla massa olika kanaler han använder samt ytterligare några som han tyvärr blivit av med då han har lite svårt att låta bli att visa KUKEN.
En av mina favoriter är den här: https://youtu.be/ZfpuSExxcnU När han vid cirka 09:49 kåtar upp sig så till den milda grad att han gör brunstljud.
Fan vad jag är avundsjuk! Jag vill också bli som Herkko.

Edit: Kollade själv igenom gamla klipp och märkte att han tappat rejält med vikt under de senaste sex-sju åren. Hoppas han äter ordentligt vår store Herkko.
Senast redigerad av Monkeyspank 2019-08-30 kl. 16:41.
Citera
2019-08-30, 21:21
Medlem
Seemves avatar
Någon med lite grafiska kunskaper som kan fixa en bild av hans ansikte som lämpar sig för att trycka tröjor med?

VILLHÖVER liksom!
Citera
2019-08-30, 21:32
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Har han han blivit dömd för något tack vare sin alternativa livsstil?

Vet inte om jag missade något svar om detta men han finns på Lexbase iaf. Skulle vara intressant att se gällande vad.
Citera
2019-08-31, 02:52
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Vet inte om jag missade något svar om detta men han finns på Lexbase iaf. Skulle vara intressant att se gällande vad.

Det står nånstans längre bak i tråden. Har för mig det var något så banalt som en obetald räkning.
Citera
2019-09-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Det står nånstans längre bak i tråden. Har för mig det var något så banalt som en obetald räkning.
Vill minnas att det även var tillförordnade av god man och sedermerande upphörande av godmanskap. Därefter kom den obetalda fakturan. Go figure.
Citera
2019-09-05, 19:37
Medlem
kungkruts avatar
Herkko gillar inte den här mag-micke. Har lite dålig koll på den snubben, han verkar så jävla töntig.
Men vet denne Micke om Herkko?
Citera
2019-09-06, 13:12
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungkrut
Herkko gillar inte den här mag-micke. Har lite dålig koll på den snubben, han verkar så jävla töntig.
Men vet denne Micke om Herkko?

Jag har försökt att upplysa Micke ett antal ggr på ett eller annat sätt om Herko men Micke är så fixerad vid sitt magmys så för mig har det resulterat i inget svar ifrån Micke och att han blockerar mig
Citera
2019-09-07, 00:08
Medlem
Dofternas avatar
Har ni lärt er något i Herkkos sexskola? Tycker inte att jag blivit ett dugg bättre i bingen.
Citera
2019-09-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har ni lärt er något i Herkkos sexskola? Tycker inte att jag blivit ett dugg bättre i bingen.
har Herkko ens nånsin fått doppat?? Vem fan skulle det va med i så fall
Citera
2019-09-07, 00:23
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna

Kuken ska i fittan. Det är inte så svårt, bara man kommer på det. Kika på klippen ett par gånger till så löser det sig! Tacka mig sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in