2019-09-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Oliver rör på sig. Dom går på promenader så på så sätt rör han på sig.
Men inte någon konstruktiv sysselsättning i form av skola, praktik eller fritidssysselsättning.
Vilket faktist är viktigt.

Men att gå på en promenad kommer aldrig att väga upp för en i övrigt stillasittande livsstil. Det gäller både när man ser till hur kroppen mår men även psyket. Att Oliver varken går i skolan eller rör på sig adekvat är riktigt bekymmersamt oavsett hur man vrider och vänder på det.
Citera
2019-09-08, 21:46
Medlem
Dom kommer inte sluta och kommer inte ta paus.
Dom följer denna tråd och skriver säkert i den själva för att hålla tråden levande.
Denna tråd är det närmsta kändisskapet dom kan komma.
Vad hade de haft utan denna tråd?
Känner mig dum som gick på krokodiltårarna
Senast redigerad av Tarmstuvning 2019-09-08 kl. 21:51.
Citera
2019-09-08, 22:04
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Frågan är väl vad du försöker säga med det där osammanhängande svamlet?

Hur länge har du varit i tråden?
Den här personen har delvis blivit avstängd från tråden samt härjat i deras lives. Enda dagen är hen super fans av J och O för att i nästa stund klanka ner på de båda, det beror nog på humöret personen är i.

Men för det mesta är hen en sabottör, åtminstone i denna tråd

Väldigt ineffektivt.
Citera
2019-09-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imsdal93
Vad försöker du säga med det här?
Oliver är fortfarande ett barn, resonerar som ett barn och kan inte tänka som en fullt utvecklad person i vuxen ålder.
Du ändrar ju namn hela tiden här på flashback, jag vet att du ofta hängt i deras lives på Youtube och du kommer alltid med osammanhängande inlägg här. Tänk igenom det du vill få sagt och skriv ner det några gånger och läs innan du skickar.
Nu är det så här issy sitter och säger "jag är bara ett barn jag kan inte göra sånt" När hon är en tonåring och inte 7 längre. Och hur menar du ändrar namn hela tiden på flashback? jag har bara ett flashback konto jag förstår ej vad du menar. Jag har blivit blockad i alla mina konton i deras lives.
Citera
2019-09-08, 22:47
Medlem
Paulabrauns avatar
To Issy's/oliver's father please help your daughter/son. She/he is crying for your attention in the latest video.
Citera
2019-09-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
its 2130 here in aus...tucked tyler riley and hollie into bed an hour a half ago....school tomorrow for tyler and riley.....they have a pritty good structured life......because jewels didnt allow me or anyone else in Oliver's life then there's not much else i could have done better....but jewels seems to be doing such a great job so far.....

Youre still here writing shit about your daughter? Seriously, YOU are the one thats mentally ill. Get a fucking life and leave them alone. Youre embarrassing. Live your life in australia, and leave them alone cause they dont want anything to do with you. Im gonna contact your work and tell your boss how you treat your daugther and i hope you get fired. Fucking low life. Youre disgusting
Citera
2019-09-08, 23:01
Medlem
Ok. Så nu ska dom ta paus iaf.
BRA!
Publicerades 8 September 2019
https://youtu.be/hYx1j6n2Jzg
Citera
2019-09-08, 23:15
Medlem
54NDR0s avatar
Bra att en paus ska tas, som Oliver säger i senaste videon. Det är bara en massa snack om hat, men de får absolut inget hat. Det är bara några som ifrågasätter saker som deras allergi osv. Det är väldigt långt ifrån hat. Oliver kallar oss "sjuka i huvudet" vilket är mer hat än vad någon här skriver...
Citera
2019-09-08, 23:28
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
To Issy's/oliver's father please help your daughter/son. She/he is crying for your attention in the latest video.

with jewels and their supporters in her ear in the time its so hard to get through to her.....i just get blocked......and no doubt jewels complains to the police and says im harassing them...
Citera
2019-09-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
with jewels and their supporters in her ear in the time its so hard to get through to her.....i just get blocked......and no doubt jewels complains to the police and says im harassing them...

So your livestream with the subcount was just for fun?
Citera
2019-09-09, 00:03
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
So your livestream with the subcount was just for fun?

did you have fun?
Citera
2019-09-09, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Bra att en paus ska tas, som Oliver säger i senaste videon. Det är bara en massa snack om hat, men de får absolut inget hat. Det är bara några som ifrågasätter saker som deras allergi osv. Det är väldigt långt ifrån hat. Oliver kallar oss "sjuka i huvudet" vilket är mer hat än vad någon här skriver...

håller med.
Tror du det kommer hjälpa eller bli bättre med paus?
Tror inte jag även om det faktist är det bästa men dom kommer inte inse syftet med pausen.
Dom kommer kommer bädda ner sig, tycka synd om sig själva och lägga all skuld på Pappan och Flashback.
Oliver kommer sjukskriva sig typ en månad eller 5.
Jag ifrågasätter Norrköpings socialtjänst och skolan som inte tar tag i denna familj.
Detta med youtube kan nästan liknas som ett slags spelberoende tycker jag.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2019-09-09 kl. 01:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in