Citat:
Ursprungligen postat av
Paritet
Det var väldigt många lättkränkta snöflingor här i tråden som inte klarar av ett namnbyte ... suck
Förövrigt så hävdas att Neger betyder Svart och är då helt normalt.
Det är precis så jag beskriver saker, med neger istället för svart.
Jimmie Åkesson har tex en negerfrilla och har därmed en negerskalle, vi ser honom ofta i negerkläder och han åker i en negerbil.
Sen vill jag passa på att förklara för alla som gått den hårda skolan, saknar flickvän eller importerat flickvän att ordet ”hen” används inte då man vet om det är en hon eller han det gäller, utan det är en sorts förkortning för att slippa skriva ”hon eller han”
Dvs. ”hon eller han” = hen
Mycket enklare
Slut på dagens lektion
Först och främst, ta ett djupt andetag, allt kommer att ordna sig i framtiden. Ett bra första steg kan vara att ta en promenad sent på kvällen så du blir trygg med omgivningen. Sen kan du gå ut tidigare och tidigare, om du har tur behöver det inte ta mer än några månader innan du vågar möta människor på din promenad.
När du klarat så långt bör du försöka initiera små samtal, t ex i en butik (tack och hej räcker) för att sen öka interaktionen varefter du blir modigare.
Följer du mina råd kan du bli en halvsocialt psyko på mindre än ett åt. Fint va?
Sammanfattning: Håll käft din lilla patetiska soyboy, det är fett avslöjande att skriva som du gjorde och man bör inte outa sina handikapp på ett öppet forum.
För övrigt heter svart negro, inte neger. Neger är en betäckning på en IQ-svag människa som syns dåligt i mörkret.
OnT
Det är så tråkigt med denna hysteri att jaga ord, jag menar det är ju inte orden neger eller städare som har dålig klang utan det som orden beskriver. Man ändrar ju inte helt uppfattning om städare eller negrer bara för att vi kör med lokalvårdare eller svart.
Om en tid kommer svart anses vara förnedrande och då byts det till pigmentrik osv.
Historiska namn är en del av kulturhistorien som i vissa fall är icke PK under några decennier, vi borde stå över populisternas hets att begrava våra gamla namn på platser, bakverk osv.