Citat:
Ursprungligen postat av
vinguiden
De bolag som olika bröder är involverade i är följande:
- RBH Consulting AB
- Futuristic Group AB
- Sectiq AB
- SEQRTY AB
Är det något av dessa bolag som är känt för skumraskeri?
Också angående de fluktuerande uppgifterna om inkomst - är det uppgifter som någon kollat hos SKV eller är det bara snack & spekulation?
Jag tycker att det låter som en longshot att det är dessa bröder som i flera år då skulle hålla på med kriminalitet men aldrig förekommit i något brottssammanhang som skulle vara orsaken till det hela, men du kanske vet något? Många av de här bedrägeriföretagen har ju ögonen på sig både från medier, polis och Konsumentverket, men jag kunde inte hitta något om företagen ovan när jag kikade runt lite snabbt.
Bröderna har enligt en blatte med insyn jobbat med Mobilizera/Viggo som är så skandalbolag det kan bli, blåser gamlingar med snordyra abonnemang (googla så har du spaltkilometer).
Telefonbedrägerierna i Malmö omsätter 300 miljoner årligen, betydligt mer än rån och skit. Det kan inte uteslutas att tvist om fördelning kan vara ett motiv då alla kring BO har just telemarketing + skyhöga löner som gemensam faktor.
RBH Consulting AB
Omsättning: 1.774.000kr
Res. e. fin: 342.000kr
Verkar vara enda bolaget som är igång nu.
Robin Behnam Hakim (f. 1991) Suppleant
Rayan Behroz Hakim (f. 1993)
Ordinarie ledamot
——
Futuristic Group AB
Se tidigare inlägg
——
Sectiq AB
Omsättning: 7.000kr
Res. e. fin: -58.000kr
——
SEQRTY AB
F-Skatt: Avregistrerad Läs mer
Moms: Avregistrerad i Momsregistret
Citat:
Ursprungligen postat av
Cryptoking
Du har verkligen fakta och insyn. Du är så himla duktig. Du får en klapp på axeln.
Ge dig nu, var inte så arab’ig tack.