2019-09-16, 12:41
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Sant, dock så finns det väl inga officiela uppgifter som tyder på att han är inblandad? Kontot abozzza har lämnat många trovärdiga uppgifter som tyder på det, men ingen internationell efterlysning(då han enlingt uppgifter befinner sig i Brasilien) eller nånting som tyder på att polisen är intresserad av honom har väl dykt upp än?
Det är det som är lite störande varför ställa till osämja för samma folkgrupp sinsemellan även om Malmö är Sveriges tredje största stad så är staden inte så stor att ett sådant här grymt dåd orsakar djupa slitningar för gruppen som helhet.

Detta är ju antagligen andra generationen och spiller över till både första och nu då tredje generationen.
Citera
2019-09-16, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Det är det som är lite störande varför ställa till osämja för samma folkgrupp sinsemellan även om Malmö är Sveriges tredje största stad så är staden inte så stor att ett sådant här grymt dåd orsakar djupa slitningar för gruppen som helhet.

Detta är ju antagligen andra generationen och spiller över till både första och nu då tredje generationen.
Trror ej de kriminella bryr sig särskillt mycket om de härstämmar från samma land som sina fiender, ja menar kolla bara dp-shottaz konflikten i rinkeby
Citera
2019-09-16, 13:32
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Trror ej de kriminella bryr sig särskillt mycket om de härstämmar från samma land som sina fiender, ja menar kolla bara dp-shottaz konflikten i rinkeby
Nej virrpannorna fattar inte den skada dem gör.
Tänkte mest på att iranier är en rätt stor grupp 77,400 svenska iranier som är födda i Iran.
Och det är ett rätt driftig folk till skillnad mot flera andra massvis av rörelser som drivs av iranier i sverige vilket skapar kapital och i förlängningen makt.
Citera
2019-09-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Vissa gärna källa. Jag har sökt i Juridicums databas på examensarbete och inte funnit hans namn där.

Jag är helt säker! Kolla hans brorsas FB. Han har säkert inte klarat tentorna eftersom han köpt sitt betyg!!
Citera
2019-09-16, 13:54
Medlem
Citat:
Sant, dock så finns det väl inga officiela uppgifter som tyder på att han är inblandad? Kontot abozzza har lämnat många trovärdiga uppgifter som tyder på det, men ingen internationell efterlysning(då han enlingt uppgifter befinner sig i Brasilien) eller nånting som tyder på att polisen är intresserad av honom har väl dykt upp än?

Abozzza hänger ut fel person, Pedram är oskyldig han har inte med det att göra mer än att han känner BO. Allt Aboooza skriver är taget från luften eller kommer från ryktesvägar.

Då vi inte längre läser samma kurser så ser jag inte Pedram lika ofta på skolan, men han är där minst 2-3 ggr i veckan. Det kan jag själv intyga om. Juridicums databaser hittar man inte examensarbete första terminerna utan allt läggs ut på blackboard och det är inte offentligt.

Han kommer gå på begravningen och det finns absolut ingen nationell eller internationell efterlysning på honom.
Citera
2019-09-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Jag kanske har fördomar, men trodde att juridikstuderande var hyfsat bra på att uttrycka sig i skrift....

Även juridikstuderande kan ha dyslexi.....
Citera
2019-09-16, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Jag är helt säker! Kolla hans brorsas FB. Han har säkert inte klarat tentorna eftersom han köpt sitt betyg!!

https://www.sydsvenskan.se/2019-06-19/over-130-har-nu-mist-provresultat-efter-fusk

Det är redan utrett och klart från UHR sida, samtliga studenter som köpt/fuskat till sig ett bra resultat på högskoleprovet har mist sin plats. Men Pedram är fortfarande kvar.
Citera
2019-09-16, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatoo123
Även juridikstuderande kan ha dyslexi.....
Ja visst, men jag uppfattar inte din skrift som ett dyslexi-fall, dock.

När det gäller dyslexi handlar det vanligtvis om svårighet med stavning/ läsning.

I ditt fall: meningsbyggnad, ordval m m.

MEN visst, du kanske har dyslexi. Om så är fallet måste det vara tufft med juridikstudier, som består av oerhört mycket inläsning av komplicerad text.
Citera
2019-09-16, 14:57
Medlem
Citat:
https://www.sydsvenskan.se/2019-06-19/over-130-har-nu-mist-provresultat-efter-fusk

Det är redan utrett och klart från UHR sida, samtliga studenter som köpt/fuskat till sig ett bra resultat på högskoleprovet har mist sin plats. Men Pedram är fortfarande kvar.

Möjligt men Pedram HAR köpt ett bra resultat på högskoleprovet! Vet med all sannolikhet att så är fallet!!
Och då ses vi på begravningen! Spännande att se om Pedram är där med socialsekreteraren Louise😂
Citera
2019-09-16, 14:58
Medlem
Citat:
Abozzza hänger ut fel person, Pedram är oskyldig han har inte med det att göra mer än att han känner BO. Allt Aboooza skriver är taget från luften eller kommer från ryktesvägar.

Då vi inte längre läser samma kurser så ser jag inte Pedram lika ofta på skolan, men han är där minst 2-3 ggr i veckan. Det kan jag själv intyga om. Juridicums databaser hittar man inte examensarbete första terminerna utan allt läggs ut på blackboard och det är inte offentligt.

Han kommer gå på begravningen och det finns absolut ingen nationell eller internationell efterlysning på honom.

Ja, här dyker ytterligare en läkare i vardande upp. Först har vi offret. Utbildad och klar. Sen har vi Pedram som är oklar. Och så denne Tatoo som enligt det markerade ovan; "själv kan intyga om" att det han själv skriver är sant. Rätt kul faktiskt. Använda sig själv som urkund.

En del tror att de kan komma dragande med vad som helst och folk ska tro dem. Framför allt här på FB där sanningen kanske inte alltid är den mest förekommande.
Citera
2019-09-16, 15:10
Medlem
Citat:

Nej allt Aboooza skriver är inte taget ur luften.
Det mesta är sant! Aboooza skriver saker som visar att han vet vad han pratar om. För om man känner Pedram så vet man att det stämmer. Och det gör uppenbarligen inte du..så antingen känner du inte honom eller så är du ett litet troll som vill försvara honom..tror det sista.
Citera
2019-09-16, 15:20
Medlem
Citat:

Om du vill kan du gå in och kolla på mrkoll Pedram Far@zdel så ser du att han är dömd för brott med! Någon som vill lägga pengar på att ladda ner domarna?? För det verkar vara flera stycken..Mr Niceguy Pedram juristen🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in