Citat:
Ursprungligen postat av
Cryptoking
Dom jobbar inte med det. Stor skillnad på att sälja abonnemang eller ringa till gamlingar och påstå att man är från banken och rensar deras konto, tycker du inte det? Eller du vill bara kasta skit på folk?
Lugn och fin nu, varför är det så känsligt. Det är en artikel om omfattningen av bedrägerierna i malmö. Det har fluktuerat en mängd uppgifter om bröderna, som tjänar 1 mille per år inom telemarketing = något skumt på G. Att sedan flera andra personer i nätverket runt huvudpersonerna har sysslat med bedrägerier per telefon gör väl inte möjligheten mindre att bröderna kan vara i samma bransch/jobba för dessa?
Du anklagar mig hela tiden för att kasta skit på allt och alla när jag bara försöker delta i diskussionen med min input. Man kan nog hävda att du i hela tråden försökt höja familjen till skyarna (hederliga, framgångsrika, fin släkt osv) men det saknas all fakta som styrker det du säger. Tvärtom visar alla fakta på motsatsen..
Min tes är att det inte drabbar vem som helst om man blir avrättad på öppen gata. Det måste finnas starka känslor bakom det som hände BO, då är det väl naturligt att försöka hitta avsändaren till hatet? Hur ska man kunna det om man inte granskar de personer BO och hennes make rörde sig runt?
Du vill naturligtvis att man ska ta ditt ord för sanning, men det kan ivf inte jag göra då du skildrat familjen i en uppenbart onyanserat och överdrivet positivt ordalag.