2019-09-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondiswe
Tror inte direkt det skulle hjälpa diskussionen.
Okej men vad är meningen med att skriva att du känner dom då ifall du inte tänkt berätta det? Eller ens fortsätta diskutera dom? bondebrud.
Citera
2019-09-08, 15:02
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskossa123
Jag tycker bara det är dumt å anklaga dom för onykterhet när dom ligger på sjukhus å kan inte ens gå

Så du tycker det är bättre att anklaga dom för onykterhet ifall de var hemma och kunde gå?
Citera
2019-09-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Så du tycker det är bättre att anklaga dom för onykterhet ifall de var hemma och kunde gå?

Du möste förstå nig rätt,jag menade att varför bli anklagad för nåt när de inte stämmer? Gissa hur dom dör mår nu när dom är misstänka för brott,om hon dör blir dom skyldiga till vållande till annans död

Varför kasta skit på nån när dom inte förtjänar mer? Jag känner dom här grabbarna å tjejerna å dom är riktigt jövla sköna å förtjänar inge skit alls..
Senast redigerad av Bajskossa123 2019-09-08 kl. 15:08.
Citera
2019-09-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Okej men vad är meningen med att skriva att du känner dom då ifall du inte tänkt berätta det? Eller ens fortsätta diskutera dom? bondebrud.
Kan genuint inte se hur det skulle hjälpa diskussionen ifall du fick veta deras namn?
Kan helt klart outa dom, spelar mig ingen roll ifall jag ska vara helt ärlig. Men känns lite respektlöst? Det kan dock vara jag som tänker för mycket på det, har en tendens till att göra det.
Citera
2019-09-08, 15:11
Medlem
Citat:
Kan genuint inte se hur det skulle hjälpa diskussionen ifall du fick veta deras namn?
Kan helt klart outa dom, spelar mig ingen roll ifall jag ska vara helt ärlig. Men känns lite respektlöst? Det kan dock vara jag som tänker för mycket på det, har en tendens till att göra det.
Det är intressant, det ger en klarare bild av vem du pratar om och så vidare. Det är OK att outa personerna, men däremot inte de oskyldiga runtom så som föräldrar osv.

Hade det vart en tråd om skottlossning där två personer blivit skjutna hade du väl också tyckt det hade vart bättre om du vetat vem det är?
Citera
2019-09-08, 15:13
Medlem
T*bbe b*rg och s*mmie fällstr*m var dom som körde,dom som åkte var Seb*stian ”Bob” Lar*son,J*smine Bergl*nd och m*ja eks*röm
Senast redigerad av Bajskossa123 2019-09-08 kl. 15:29.
Citera
2019-09-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Det är intressant, det ger en klarare bild av vem du pratar om och så vidare. Det är OK att outa personerna, men däremot inte de oskyldiga runtom så som föräldrar osv.

Hade det vart en tråd om skottlossning där två personer blivit skjutna hade du väl också tyckt det hade vart bättre om du vetat vem det är?

Citat:
Tåbbe berg och sammie fällström var dom som körde,dom som åkte var Sebastian ”Bob” Larsson,Jasmine Berglund och maja ekström
Ah there you have it. Slapp göra det själv.

Ja men då förstår jag!
Men som sagt, förvånar mig inte att det blev som det blev med chickenrace. Är dock mer förvånad över att tjejerna hängde med, känner dom dock inte. Men dom måste ju ha vetat vad som skulle hända.
EDIT: Vad dom höll på med, inte att dom skulle krocka. Var lite otydlig.
Senast redigerad av blondiswe 2019-09-08 kl. 15:23.
Citera
2019-09-08, 15:22
Medlem
Citat:
Ah there you have it. Slapp göra det själv.

Ja men då förstår jag!
Men som sagt, förvånar mig inte att det blev som det blev med chickenrace. Är dock mer förvånad över att tjejerna hängde med, känner dom dock inte. Men dom måste ju ha vetat vad som skulle hända.

Tjejerna har börjat hängt med dom under dom senaste veckorna
Citera
2019-09-08, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmez
Vilka var det som hade telefonkontakt ända fram till det smällde då? Eftersom polisen har beslagtagit allas telefoner alltså...

Dom har inte beslagtagit allas telefoner,har varit i kontakt i 3 st av dom,dom 2 resterande satt i samma bil så kan knappast tro att dom satt och prata i telefon
Citera
2019-09-08, 16:36
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Varför dog de av nu för då haha

Vet du vilken bil tjejen med livshotande skador åkte?
Citera
2019-09-08, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Vet du vilken bil tjejen med livshotande skador åkte?

V70,den svarta
Citera
2019-09-08, 16:39
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
V70,den svarta
Satt hon som passagerare fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera