2019-09-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
Kommer-vara-anon and urvf here to save the day for jewels.....lol......

Yes, and you are here to make there lives unpleasant as usually.

You must be the best dad in the world.
Citera
2019-09-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
jewels will make it big on twitch and laugh at all of us when she is invited to appear on ellen.....then we wont be laughing

Whats the point of your livestream? https://www.youtube.com/watch?v=7NH7oFW9z7k Thought you didnt wanna hurt Oliver.
Citera
2019-09-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
En teori jag har, utan att göra något för att bekräfta den är att det antagligen är ångest. Det är ett problem ungen lidit av, och den brukar ofta för människor slå till på natten, då man inte har något att gömma sig bakom. Vilket lite stryks av att sömnmedicinen blivit tyngre.

Wow vilken bra teori... No shit att Oliver har ångest, vem som helst i hans situation hade haft det.
Citera
2019-09-08, 14:00
Medlem
Hayworthians avatar
Vuxen människa som sitter och gråter på youtube för att hon känner sig löjlig på twitch.
Men sluta spela där då? Skaffa dig ett jobb istället, arbetsträna? Det finns tusentals möjligheter.
Citera
2019-09-08, 14:02
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Yes, and you are here to make there lives unpleasant as usually.

You must be the best dad in the world.

its 2130 here in aus...tucked tyler riley and hollie into bed an hour a half ago....school tomorrow for tyler and riley.....they have a pritty good structured life......because jewels didnt allow me or anyone else in Oliver's life then there's not much else i could have done better....but jewels seems to be doing such a great job so far.....
Citera
2019-09-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Whats the point of your livestream? https://www.youtube.com/watch?v=7NH7oFW9z7k Thought you didnt wanna hurt Oliver.

Det är väl bara en slags Live Countdown Timer. Raset står dom själva för.
Citera
2019-09-08, 14:05
Medlem
Citat:

Även om nu tråden blivit lite bättre, så är det troll på YT som kommer in, enbart för att berätta för I/O att man inte kan vara kille om man är född tjej. Att I/O är ful, eller dum, eller helt andra saker som människan inte har en chans att påverka. Och jag förstår att de tycker att det är hårt,

Jag var med där och tittade lite på två livesändningar.
oliver sa hela tiden att han inte bryr sig men han svarade lite...

jag reagerade mest över att han inte tog bort/Blockade på direkten. Det tog ju fokus från det som streemen kunde ha handlat om.

Såg en annan där någon gick in som Moderator. Men inte ens då hände något särskilt utan trollen fick vara kvar så länge att dom hann med att framföra sitt budskap...och ja tydligen är det så att oliver bryr sig trotts att han själv sa att han inte gör det.

Så mitt råd OLIVER eftersom att du ändå är här inne och läser.

Se till att ha en som modererar och be den som gör det att vara snabb på sånt som inte ska vara där. Då är i alla fall det problemet löst.

Att världen är full med knasbollar kan man inte komma ifrån trots allt och det kräver ju att det finns någon som modererar. och anmäl konton/Användare hela tiden.,..

Det krävs faktiskt att man gör det, att vara passiv hjälper inte. sånt folk gör är inte tillåtet på dom festa ställen på nätet. och anmäler man inte så får ingen reda på det som händer.
Citera
2019-09-08, 14:07
Medlem
Nepp. Nu ska jag ta tag i det där livet jag inte har.
Byta kläder och sticka iväg på ett kalas.
Var snälla mot varandra ❤️
Over and out.
Citera
2019-09-08, 14:10
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nepp. Nu ska jag ta tag i det där livet jag inte har.
Byta kläder och sticka iväg på ett kalas.
Var snälla mot varandra ❤️
Over and out.

Citera
2019-09-08, 14:15
Medlem
Det var väldigt vad det blev jobbigt för folk att svara på frågor i den här tråden.
Citera
2019-09-08, 15:26
Medlem
11433.08s avatar
Hur fan kan tex mamman sitta och störtböla och skrika över kritik på internet.
Det är en del av bieffekterna till att vara offentliga personer. Personer med starka åsikter och yttringar framför allt, alla får räkna med kritik.

Det är som jag skulle jobba som brevbärare men bryta ihop varje dag för att jag inte orkar springa i trappor. Då gör man väl något annat istället.

Man är inte skapad för att klara av allt i livet, man måste inse sina begränsningar, alla klarar inte av att följa dina drömmar. SÅ ÄR DET.
Dom två mår inte bra av det dom gör men ändå fortsätter dom.

Och sitter man och säger att man är allergisk mot konstiga saker varje gång man flyttat bara för att man inte är nöjd, så får man nog acceptera att få lite sk hat.

De ska bara ha och ha och ha, de är bortskämda utan att själva fatta det!

Mitt tips är att lägg kanalen på is, och ta bort jewels helt och hållet från framtida videos för det är hon som triggar folk, och efter en paus kan issy starta upp en egen kanal med nytt content som hon gillar.

Ps, lustigt att jewels bortförklaring till dåliga tänder var att hon spytt så mkt pga lukter. Hon är ett praktexemplar över hur någon med bulimi ser ut. Spinkig med pluffsiga kinder. Till skillnad från anorektiker som är spinkiga men med insjunkna kinder.
sluta ljuga om det. Att du har bulimi är content, gör något av det istället för att ljuga följarna rakt i ansiktet.

Vilken jävla cirkus.
Citera
2019-09-08, 15:43
Medlem
Det är roligt hur "Issy" "Oliver" Kallar sig för ett "Barn" Löjligt du är inget barn längre vid lagen ja. Men du är en tonåring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in