Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Även om nu tråden blivit lite bättre, så är det troll på YT som kommer in, enbart för att berätta för I/O att man inte kan vara kille om man är född tjej. Att I/O är ful, eller dum, eller helt andra saker som människan inte har en chans att påverka. Och jag förstår att de tycker att det är hårt,
Jag var med där och tittade lite på två livesändningar.
oliver sa hela tiden att han inte bryr sig men han svarade lite...
jag reagerade mest över att han inte tog bort/Blockade på direkten. Det tog ju fokus från det som streemen kunde ha handlat om.
Såg en annan där någon gick in som Moderator. Men inte ens då hände något särskilt utan trollen fick vara kvar så länge att dom hann med att framföra sitt budskap...och ja tydligen är det så att oliver bryr sig trotts att han själv sa att han inte gör det.
Så mitt råd OLIVER eftersom att du ändå är här inne och läser.
Se till att ha en som modererar och be den som gör det att vara snabb på sånt som inte ska vara där. Då är i alla fall det problemet löst.
Att världen är full med knasbollar kan man inte komma ifrån trots allt och det kräver ju att det finns någon som modererar. och anmäl konton/Användare hela tiden.,..
Det krävs faktiskt att man gör det, att vara passiv hjälper inte. sånt folk gör är inte tillåtet på dom festa ställen på nätet. och anmäler man inte så får ingen reda på det som händer.