2020-02-24, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av lajsan97
Alltså har följt Jewels och Issy (Oliver?) väldigt länge nu.
I mammans senaste videor hon har lagt upp, kan hon möjligtvis ha psykos?
Min lilla peng ligger på kraftig förnekelse. Hon är "busig" och leker med en vattentät kamera och rotar i gammalt skräp i flyttlådor ett par veckor efter att hon mist vårdnaden om sin dotter som nu sitter på ungdomsvårdsanstalt. Ingen normal mamma glider runt ute i skogen och pratar om möss som bygger vinterboningar när polisen nyligen har burit bort ens minderåriga barn. Jag gissar på att hon helt enkelt inte accepterar verkligheten utan byter ut den mot en egen variant som hon fantiserat ihop och som håller ihop häftklamrarna runt hennes liv nödtorftigt.

Det kommer givetvis inte att hålla. Jag föreställer mig ett självmordsförsök innan året är slut.
Citera
2020-02-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajsan97
Alltså har följt Jewels och Issy (Oliver?) väldigt länge nu.
I mammans senaste videor hon har lagt upp, kan hon möjligtvis ha psykos?

Vad talar för det??
Citera
2020-02-25, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Min lilla peng ligger på kraftig förnekelse. Hon är "busig" och leker med en vattentät kamera och rotar i gammalt skräp i flyttlådor ett par veckor efter att hon mist vårdnaden om sin dotter som nu sitter på ungdomsvårdsanstalt. Ingen normal mamma glider runt ute i skogen och pratar om möss som bygger vinterboningar när polisen nyligen har burit bort ens minderåriga barn. Jag gissar på att hon helt enkelt inte accepterar verkligheten utan byter ut den mot en egen variant som hon fantiserat ihop och som håller ihop häftklamrarna runt hennes liv nödtorftigt.

Det kommer givetvis inte att hålla. Jag föreställer mig ett självmordsförsök innan året är slut.

Ja, det där lät faktiskt rimligt. 👍🏻
Tror också hon lever i förnekelse, förstår inte varför hon inte bara söker hjälp. Skrev till henne på instagram för någon vecka sen. Fick mest tillbaka som svar var ”loooool, ja Oliver har fått LVU. Looool 😜😜” förstår inte hur kvinnan tänker...
Citera
2020-02-25, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vad talar för det??

Hon lever iallafall i förnekelse, det är en sak som är säkert.
Citera
2020-02-25, 23:43
Medlem
Så vad tror vi om Raskens nya film?? Mobilen gick alltså sönder ungefär precis som Jewels påstod.

I och för sig, i övrigt bekräftades det som redan var bekräftat, att ungen är på hem.
Citera
2020-02-26, 04:25
Medlem
Citat:
Så vad tror vi om Raskens nya film?? Mobilen gick alltså sönder ungefär precis som Jewels påstod.

I och för sig, i övrigt bekräftades det som redan var bekräftat, att ungen är på hem.

Är väl skitsamma vad som hände med mobilen. Morsan ville få en ny gratis av någon, enda anledningen till att hon nämnde mobilen.
Citera
2020-02-26, 06:08
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Är väl skitsamma vad som hände med mobilen. Morsan ville få en ny gratis av någon, enda anledningen till att hon nämnde mobilen.

Have a heart...how else is jewels supposed to afford a phone now her child allowance and child support are no longer being paid to her....

We should all chip in and swish her some money, minimum 6000kr as anything older than an iphone 8 is too old

Senast redigerad av vigilante99 2020-02-26 kl. 06:23.
Citera
2020-02-27, 21:23
Medlem
TonyFlygares avatar
Nu har galningen köpt ett gäng svinsnygga kläder https://youtu.be/iVLgNsp9Dys
Citera
2020-02-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Nu har galningen köpt ett gäng svinsnygga kläder https://youtu.be/iVLgNsp9Dys

Köpt och köpt, det är väl ett samarbete, hon har "fått" kläderna av företaget, för att visa upp dom. Sånt där ska det betalas skatt för. Vilket flera i tråden är inne på att hon inte gör. Vilket skulle kunnat stå henne dyrt, om det inte vore som det är.
Citera
2020-02-29, 02:08
Medlem
Citat:
Köpt och köpt, det är väl ett samarbete, hon har "fått" kläderna av företaget, för att visa upp dom. Sånt där ska det betalas skatt för. Vilket flera i tråden är inne på att hon inte gör. Vilket skulle kunnat stå henne dyrt, om det inte vore som det är.

Hon ska betala värdet av kläderna. Så det blir ju som att man köper det.
Citera
2020-03-04, 22:48
Medlem
Fick en pling om att J lagt upp en ny video. Det står att hon flyttat - igen? Någon som vet om "morfar Molgan" hakat på denna gång?
Citera
2020-03-05, 00:36
Medlem
Har märkt att Jewels mer och mer säger att det är hennes kanal och att hon där gör vad hon vill.
Var det inte Issy som startade kanalen och Jewels sedan bara hängde med på sidan om?

Edit: Hon har t.o.m döpt kanalen till "Jewels"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in