2019-08-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Kanske i din bekantskapskrets, men inte i min.
Spännande att du är en av få föräldrar som vet vad dina ungar tittar på. Tänker att det är jättebra att du har så bra koll så att dina ungar slipper råka ut för pedofiler etc.
Citera
2019-08-21, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Um, nej? Ingen av mina barn eller deras vänner ser på Jockiboi, de gjorde i början, men nu tycker dom att dom är supertråkiga.
Må så vara, men intressant att de helt slutat titta. Nu svarade jag ju i och för sig på kommentaren om att det bara är WT-ungar som tittar. Dina ungar är kanske WT, men tror snarare att de är vanliga ungar som har följt JoJ och kanske tröttnat. Frågan är om de fortfarande är registrerade och därmed räknas?
Citera
2019-08-23, 09:15
Bannlyst
Antal prenumeranter är mindre viktigt det är
Tittar strömmen som har betydelse och den
Ligger konstant runt ca 500.000 tittare
Det är den som ger inkomst tex via sammarbeten.
Citera
2019-08-23, 12:57
Medlem
Nu har valleboi blivit åtalad. Någon som sitter på förundersökningsprotokollet?
Citera
2019-08-29, 10:38
Medlem
tinkyminkys avatar
Jag har precis mailat Stockholms TR och väntar på svar.
Citera
2019-08-29, 12:29
Medlem
StefanHeterJags avatar
Det är ju självklart Joz som har anmält honom för förtal osv.
Ingen gåta.
Citera
2019-09-04, 12:15
Medlem
KungPungPats avatar
Kan någon ta fram den polisanmälan som Alexandra har gjort om sexuella trackasserier i ett halvårs tid i Jockes företag?

Dokumentet visades på Carl Alexander Fredriks Kanal men ärende-nummret och lite annat var överstryket.. men det går väl att kolla upp genom datumet och så eller?

Jag tycker all form av brottslighet är intressant, vare sig det är sexuella trackasserier eller Jockes företag som använder rätts-systemet som en del av sitt skådespel och hämd på en snickare.. genom en totalt ologisk polisanmälan som såklart inte kan göras nånting av då det blir svårt att bevisa att man blivit trackasserad i ett halvårs tid men låtit brottet pågå så länge utan att säga ett ord om det till någon.

Hoppas verkligen det blir domstolsmål av detta.. och att Jocke får förklara vad allt egentligen handlar om.. och varför dom åkt hem till Joz och skickat folk som förföljer honom när han går ut.. genom att hänga ut Joz som en kvinnomisshandlare och våldtäcksman och missbrukare och mytoman.. för att varna hela Sverige för en snickare som drar snuskiga skämt och röker joint.
Senast redigerad av KungPungPat 2019-09-04 kl. 12:34.
Citera
2019-09-05, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Fått svar?
Citera
2019-09-06, 03:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Nu har valleboi blivit åtalad. Någon som sitter på förundersökningsprotokollet?

Har du någon källa?

Citat:

Varför Stockholm?
Citera
2019-09-06, 18:29
Medlem
vall_3_boi på Instagram?
Citera
2019-09-08, 12:49
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Har du någon källa?

Varför Stockholm?

För att man blir åtalad i kommunen där man är folkbokförd. Alltså blir V åtalad i Stockholms TR. Jag har fup men det var 10 olika filer så har inte pallat lägga upp. Målnr är B- 10025-19.
Citera
2019-09-08, 15:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:
För att man blir åtalad i kommunen där man är folkbokförd. Alltså blir V åtalad i Stockholms TR. Jag har fup men det var 10 olika filer så har inte pallat lägga upp. Målnr är B- 10025-19.

Vem är V?
Man kan också bli åtalad där brottet begicks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in