Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Du kan ju börja med att ändra attityd för hade inte blattarna funnits hade alternativet uppenbarligen varit att köra den till skroten eftersom ingen svensk ville köpa den.
Lögn och skitsnack. Så länge som bilen funnits i Sverige har det funnits en begagnatmarknad för bilar bland svenskar. Det är just kaosblattarnas idiotbeteende och kaosprutande med hot, krångel och lurendrejerier som har gallrat bort i princip samtliga svenskar från begagnatmarknaden. Man orkar inte med skiten bara för att bli av med sitt gamla härke. De flesta skrotar eller byter in sin begagnade bil när man köper nytt - och går längre hellre back 25k än att behöva tampas med svartmuskingar från Blocket.
Har en bekant som arbetar på en av de större svenska nybilskedjorna - och de börjar få problem just med det faktum att så många nybilsköpare helt enkelt dumpar sina gamla bilar hos handlaren "ta skiten, jag vill bara bli av med den", de har helt enkelt ingen fysisk plats att ställa alla av gamla begbilar i 20-40k klassen de får in.
Samma sak med bilskrotar. Du skulle bara veta hur pass många fullt fungerande bilar i 10-20k prisklassen som plattas varje år - just för att folk hellre skrotar skiten rakt av för att bli av med den istället för att handskas med Jihadachmeds kusiner över en bil för 14k....
Citat:
Ursprungligen postat av
orvaren
Skriv i annonsen "prutar du på telefon,så höjer jag priset!"
🙂👍
Problemet är ju att svartingarna inte ens läser annonsen. Har du försökt sälja ett havererat as som reservdelsbil och klart och tydligt skrivit det i annonsen och visat på bilder, att skiten måste hämtas med kärra - så vet du hur svartingarna brukar låta när de kommer där "vaddå vafan varför den inte går att köra med?!? vad dooo lurar på mig!!! knollar ditt mama".