Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Karins mamma dog i januari 2012 och pappa i juli 2012. Själv drabbades hon av en hjärnblödning - och maken ville skiljas.. Och även om självaste ansökan om skilsmässa ägde rum året efter har det säkert inte varit bra mellan makarna innan dess. Så att hitta stöd hos Henrik under det svåra året 2012 var nog inte att tala om.
Om gubben dessutom visade sig vara bi (en otrogen sådan)- då var det väl sista droppen.
Jag tänker på barnen som uppenbarligen har levt lite WT-liv trots yttre omständigheter som skulle ha kunnat erbjuda något helt annat.
Socialen kopplas väl automatiskt in om någon av föräldrarna döms för våldsbrott - eller?
Hon måste ha insett att det var kört för henne att få ungarna efter det. Särskilt om de ändå föredrog pappan.
Pappan dog också det året?? Det var mer än jag visste.
Citat:
Ursprungligen postat av
vittne-x
Kan inte du göra en kort sammanställning på KL och be mod lägga denna i starten av tråden då tråden skenar åt alla håll nu..?
Jag får intycket av att KL:s hjärnblödning är av ärftlig art, och de som har erfarenhet av åldringsvård i Sth kan nog skriva på att den är för jävlig, så KL måste ha mått skit redan innan hennes båda päron gick bort och i samma veva drar hennes karl iväg + hennes hjärnblödning, snacka om tipping point.
Sen dyker det upp nyreggade i tråden som verkar lägga ut rökridåer i detta ärende, vilket pekar på att det kan finnas fler inblandade i denna soppa, t.ex en Jo*anna N*sell med advokatmorsa som också utför div trakasserier, som avhandlas bakom stängda dörrar med full sekretess med bäring till HOL.
Polisen ställde upp en buss i förhoppning om att vittnen skulle komma förbi, då 11414 inte funkar, t.om DN hade en artikel igår om 37 min väntetid. Men dom sket fullständigt i att kolla runt Lindhagen där det hände grejor, och dom vittnena går knappast någon km för att leta efter en polisbuss. Och allt detta några kvarter från norra Europas största polisstation.....
Jag vet på tok för lite om henne och Henrik för att ge mig på att skriva något sådant, tyvärr. Att rökridåer ens förekommer i en sådan här händelse, vittnar dock om att det finns bekräftelse i att något inte står rätt till mellan dom inblandade...
Jag är övertygad om att tips om Karins person inte kommer inkomma till vare sig telefon eller bussen på plats, däremot kan man nog få ihop en del angående själva händelsen på morgonen där.