2019-09-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Den första är älskarinnans dotter. Den andra är Karins nya man eller "pojkvän" eftersom de inte är gifta. Pojkvän känns ändå lite konstigt att skriva med tanke på åldern..

Varför inte kalla honom älskare?
Citera
2019-09-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Ja det verkar vara en bra idé att försöka förklara varför folk förtjänar att mördas... Varje gärningsman har en ursäkt till sitt brott även såna som Lasermannen. Ska vi ursäkta hans brott för han upplever att invandrare kränkte honom? Köper inte såna argument

Du uppfattar det fel. INGEN förtjänar att mördas, men man vill förstå varför någon vill döda en annan person.
Citera
2019-09-08, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Eller spekulationer? Vi vet ju faktiskt inte om Karin är skyldig. Vi får väl se om hon häktas på måndag .

Inte säkert att alla trådläsare såg detta inlägg från dig igår:

Citat:
Genom.gemensamma intressen mm. Jag är partisk och inte objektiv i detta.
---

Viss försiktighet är alltså påkallad vad gäller information/spekulationer/stickspår från användaren Efternamn08.
Citera
Medlem
Citat:
Varför inte kalla honom älskare?

De är båda skilda.
Henriks älskarinna var under äktenskapet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du uppfattar det fel. INGEN förtjänar att mördas, men man vill förstå varför någon vill döda en annan person.

Sjukdom, narcissism eller allt mellan himmel och jord... Ofta är det bara gärningsman som förstår vad som fick bägaren att rinna över. Men förstår vad du menar
Citera
2019-09-08, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jura-novit-curia
Inte säkert att alla trådläsare såg detta inlägg från dig igår:

---

Viss försiktighet är alltså påkallad vad gäller information/spekulationer/stickspår från användaren Efternamn08.

Jag har varit öppen med att jag känner Karin. Därför jag skrev det. Det finns nog flera här i tråden som känner Henrik eller Karin men som inte är öppna med det.

Karin är väldigt smart och rolig och har i de sammanhang jag träffat henne varit normal. Knappast så det står psykfall i pannan på henne när man står och pratar med henne.
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Mycket tyder på att hon visst bor där.

Berätta.... vad är det som tyder på det?
Du kommer bara in här och trollar.
Hur vet du det du skriver ?
Citera
Medlem
Citat:
De är båda skilda.
Henriks älskarinna var under äktenskapet.

Och det finns det bevis för utom en sjuk människas fantasier? Eller hennes medberoende vänners ord?
Citera
2019-09-08, 09:56
Medlem
Citat:
Och det finns det bevis för utom en sjuk människas fantasier? Eller hennes medberoende vänners ord?

Jag har varit öppen med att det är enligt Karin som Henrik varit otrogen under deras äktenskap.
Citera
2019-09-08, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
För några år sedan fick kvinnan privata problem. Hon förlorade jobbet och bodde på olika adresser. Hon kunde inte skriva sin adress där. De är skilda sedan en tid och olika tvister har förekommit. Problem med polis och alkohol gör så att hon blir en farlig GM. Hon träffade en ny kille som kan vara den som sköt. Man tror att den blonda killen heter P....... och är 42 år gammal.

Jag ska försöka nyansera ditt inlägg:

För X antal år sedan fick kvinnan en hjärnblödning

Av naturliga skäl kunde hon då inte arbeta kvar som domare, till mångas stora besvikelse

För X antal år sedan skaffade BO (hennes man) en egen lägenhet, kvinnan bodde kvar med barnen i deras gm lägenhet
En vårdnadstvist uppkom som tydligen ska ha pågått under 10 år och är slut sedan 4 dgr

BO bästa vän är polis och det var under ett tumult i BO "egna" lägenhet som hon ska ha bitit bästa vännen i armen vilket han (polisvännen) gjorde en anmälan på

Hon hade tagit ett par glas vin under denna kväll och Upprörda känslor+En tidigare hjärnblödning+Ett par glas vin=Ingen bra kombo

Vem denna "blonda kille vars namn börjar på P" är har jag ingen aning om - men du kanske kan utveckla det
Citera
2019-09-08, 10:00
Medlem
Citat:
Jag har varit öppen med att det är enligt Karin som Henrik varit otrogen under deras äktenskap.

Ja du är faktiskt ett unikum som erkänner tydligt vilken sida du representerar 👍. Man kan uppleva folk som trevliga, sociala men bakom fasaden döljer sig mycket annat... Jag har träffat trevliga styckmördare som jag aldrig skulle kunna ha gissat begått en så extremt rå handling.
Citera
2019-09-08, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxxa
Agnes har väl Instagram och bild på mamman?
Det har jag inte sett. Kan du lägga upp bilden/länka här? Eller är det mamman på bilden jag länkade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in