Citat:
Ursprungligen postat av
baggatell
Har du sett på hva som faktisk skjedde?
LJ kunne jo vært GM, hvordan ble han behandlet? Og hva med tidsskjemaene, særlig for bil 1520?
Fra
svenska politiska mord
Polisen oppfører seg eksakt som noen i GMs support-team ville gjort. Hvor er bevisene for at de ikke faktisk var det?
Jag har i senaste räkningen
https://www.flashback.org/sp68598953 missat att ta med Dalsgaards polisbil som du upptäckt. Lars J har pekat ut platsen var han blev passerad av Dalsgaard. Det var på samma plats som YN mötte springande mannen (tidsmässigt=möjlig gärningsman). JN och D bör mötts där tidigt under minuten 23.24,00. Springande poliserna mommer i mina beräkningar upp först ca 2 min efter Lars.
De tidsrekonstruktioner som tidigare gjorts är aldeles för dåligt gjorda i jämförelse med de som jag, Basfakta, MacMakay mfl. landat kring senaste tiden.
En konspiration innehållande alla dessa polisbilar uppepå åsen, bedömmer jag som ytterst osannolik efter alla år avtystnad. Förmodligen gjorde de istället en utomordentlig insats när de utan skydd sprang ut efter en beväpnad mördare. LarsJepsson ser jag som den kanske störste hjälten.