2019-09-07, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Var då?
Hittar det inte på Hemnet..

Borde ju bli en saftig reavinstskatt även om lånen säkert var höga..
Men, A.S kan säkert inte hålla i några pengar öht

Lånen har inget med reavinstskatten att göra.
Citera
2019-09-07, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Finns det något mera OT och osmakligt än att diskutera reavinstskatten när en kvinna och hennes barn nyligen förlorat sin man/pappa? Har moderatorerna fortfarande semester?

Herregud människa, det var hon som drev honom till självmord.
Barnen sörjer men hon skiter fullständigt i offret.
Citera
2019-09-07, 14:30
Medlem
Guld-Jussis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Vad hade denne Thomas Wolf för utbildning, meriter och kvalifikationer egentligen ?
Gapat högst i SSU och på Bommersvik ?
Om jag fattat rätt så arbetade han först som handläggare, blev facklig representant och vandrade upp inom den hierarkin tills han blev högsta hönset för förbundet inom myndigheten, vet inte inom vilket fackförbund dock (jag tror att ST och SACO är de stora för anställda där). Därefter bytte han sida och började arbeta för myndighetens HR.

Tidigare i tråden har rykten florerat om att hans död var kopplat till en färja. Nu verkar det iofs lugnat ner sig men enligt de uppgifter jag fått hade TW inget med det dödsfallet/försvinnandet att göra. Så det kan avskrivas, om det inte redan skett.
Senast redigerad av Guld-Jussi 2019-09-07 kl. 14:37.
Citera
2019-09-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamerror
Herregud människa, det var hon som drev honom till självmord.
Barnen sörjer men hon skiter fullständigt i offret.
Nu var det ju inte riktigt det som var frågan. Den första frågan är hur du vet det. Den andra är om det är ok att svamla om reavinsten på hus när barnen precis mist sin pappa.
Citera
2019-09-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Nu var det ju inte riktigt det som var frågan. Den första frågan är hur du vet det. Den andra är om det är ok att svamla om reavinsten på hus när barnen precis mist sin pappa.

Jag vet inte om du trollar eller bara är oinsatt men Annikas affärer var kända långt innan offret begick självmord.

Det finns t.o.m ett videoklipp där hon utför diverse "tjänster".
Citera
2019-09-07, 16:38
Medlem
Citat:
Jag vet inte om du trollar eller bara är oinsatt men Annikas affärer var kända långt innan offret begick självmord.

Lägg gärna ut det i så fall!
Citera
2019-09-07, 16:57
Medlem
Guld-Jussis avatar
Citat:

Finns det verkligen det? Jag är skeptisk. Och hennes eventuella affärer är ju inget annat än obekräftade påståenden här på Flashback. Vi kommer aldrig få några handfasta bevis som kan styrka sanningshalten i dem.
Citera
2019-09-07, 16:57
Medlem
batman4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Hade jag varit Löfven skulle jag tagit ett snack med Strandhäll om att stänga ner twitterkontot.
Ingen bra Pr för sossarna när hennes mentala onani får flöda där. Får Trumps Twitter att framstå som balanserat.

För övrigt ger hon ett klassiskt intryck av en wt-brud som tagit sig fram i karriären från rökrutan genom fackligt engagemang. Obildad och vulgär med torftigt språkbruk. Om 10 år sitter hon med en bag in box i hennafärgat kortklippt frisyr och en röv stor som en bananlåda....

Tillsammans med Mona Sahlin och Margot Wallström...
Citera
2019-09-07, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Finns det verkligen det? Jag är skeptisk. Och hennes eventuella affärer är ju inget annat än obekräftade påståenden här på Flashback. Vi kommer aldrig få några handfasta bevis som kan styrka sanningshalten i dem.
Läggs det inte upp snart får det betraktas som falsk nyhet....
Citera
2019-09-07, 17:14
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:

Pics or Fake!
Citera
2019-09-07, 20:21
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Pics or Fake!
Naturligtvis är det fake eller skräppost.
Någon jävla ordning måste det va!
Citera
2019-09-07, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Hon tjänar nog en slant på huset.

Tomtpriset.

Vi snackar om en attraktiv tomt i Sthlms skärgård utanför somalie- och hazar-områdena. Kåken (relativt nybyggd) ligger enligt min enkla mening i ett prisintervall av 11-13 miljoner.

Vanligt jävla sosseboende.

Stackars ni som fackanslutna betalar till dessa parasiter.

https://www.google.com/maps/place/Ga...9!4d18.5490324
Senast redigerad av MannishBoy 2019-09-07 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in