Citat:
Ursprungligen postat av
MeMajk
verkar som om hon varit allmänt knepig hela livet men sedan fick hon tydligen en hjärnblödning
om jag fattat det rätt så var den lindrig variant och sedan väldigt oklart med bestående men och hur mycket hon utnyttjar detta när hon får fylldille och åker dit för våldsbrott
Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Jag tror att hon "lyckats" med mycket tack vare sin kompetens och svada i kombination med att hon är av kvinnligt kön. Hon kom lindrigt undan misshandeln och står som skriven på den adress där den hon inte får kontakta bor, till exempel...
Det är ganska fel beskrivet, och jag undrar faktiskt var ni hittar er info om detta?
Sanningen är att hon har varit mycket framstående och burit otroligt gott anseende genom karriären och livet i övrigt. Konsekvent hög kompetens, beteende och uppträdande vilket gett hög kvalité genom i princip allt i hennes liv samt lett till var hon till slut hamnade.
Krönikan av Fredrik Sjöshult & andra artiklar i Expressen stämmer, och det finns flertalet mer spår som inte nämns om hennes tidigare person.
Hennes gärning inom rättsväsendet och även vid sidan av, är vida känt och väl uppskattat av dom som korsat väg med henne i arbetslivet eller genom hörsägnen. Att hon är kvinna ät totalt ovidkommande i sammanhanget.
Det var en mycket allvarlig stroke hon drabbades av - en subarachnoidalblödning, och tro vad man vill om det men problemen i livet kom som ett brev på posten efteråt till mångas förvåning inledningsvis.
Att en så framstående person så snabbt kunde börja haverera framstår som ett svårt mysterium.