2019-09-07, 11:06
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Tror du barnen är hos morföräldrarna? Jag tänker att de bör placerats långt bort från familjen.
Nej det förstås men å andra sidan förstår de nog att alla möjligheter bör granskas, om inte annat för att utesluta inblandning, inte sant?

Varför skulle barnen placerats långt bort från familjen? De brukar väl göra tvärtom för att inte försvåra umgänge? Om de är omhändertagna så är de väl inte omhändertagna utifrån att föräldrarna skadat barnen?
Citera
2019-09-07, 11:07
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Nej, inte från mig.

Är du säker?
Din kvinna ville väl besöka SD i fängelset?
Senast redigerad av gloriouslife 2019-09-07 kl. 11:13.
Citera
2019-09-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Vat det UW som ville skilja sig från LW?

Ja, det skall det ha varit. Både han och den han sedermera gifte sig med var med i samma kyrka, liksom LW. Antar dom känt varandra en tid innan man gifter sig. Särskilt om båda har barn sedan tidigare.
Citera
2019-09-07, 11:16
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, det skall det ha varit. Både han och den han sedermera gifte sig med var med i samma kyrka, liksom LW. Antar dom känt varandra en tid innan man gifter sig. Särskilt om båda har barn sedan tidigare.

Nej, MH var inte med i samma kyrka.
Hon bodde ju inte ens i Örebro!

Det diskuterade vi ju för jättelänge sedan. Har du fortfarande inte fattat det?
Citera
2019-09-07, 11:16
Medlem
DreamTwisters avatar
Ännu en synnerligen kortfattad artikel i NA:
Citat:
Dagen efter att mannen greps anhölls en andra person misstänkt för mord. Personen häktades på den lägre misstankegraden.

– Det var svaga misstankar från början och inget har framkommit den här veckan som stärkt misstankarna, säger Maria Harr, försvarsadvokat.

Under fredagen släpptes personen på fri fot sedan åklagaren inte ansåg att det fanns skäl nog att hålla en ny häktningsförhandling.

– Det är inte sannolika skäl och därför ska min klient inte vara häktad, säger Maria Harr.
https://www.na.se/artikel/forsta-uttalandet-fran-advokaten-om-misstankte-hjarstamordaren-som-slappts-fri-svaga-misstankar-fran -borjan
Citera
2019-09-07, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Aggressivitet.?
För att jag kallar henne för kärring.?
Det stämmer att JAG är➡ övertygad om att kärringen är inblandad.
Jag tror INTE att hon har mördat, men jag tror att kärringen har hjälpt SD att dölja brottet.
Och så tror jag att kärringen är jäkligt nöjd över att LW är borta.

Vad tror du själv?

God förmiddag @Avd.9

Att använda sig ut av ordet "övertygad" ... det vill säga, att vara övertygad om något ... är ett mycket starkt och tillika också väldigt kraftfullt ord, och på det sättet, som du låter uttrycka dig i detta fallet ... är, att du är säker på din sak, att "kärringen" var involverad inom det [då] tidigare begångna mordet på Lena Wesström. Det vore mycket intressant att få taga del av din övertygelse och vad det är som har fått dig övertygad just i detta fallet. Vad anbelangar mig själv personligen, så är jag också väldigt säker på att Håddan har haft sin del inom det nu i svunnen tid begångna mordet, men jag är inte fullständigt övertygad som du påstår att du är i detta fallet.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Varför skulle det vara intressant?

Det kanske jag förtäljer när jag vet vem som drog in vem i GC..
Citera
2019-09-07, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Vissa har ju iofs jäkligt bråttom till prästen, särskild de med stort kontrollbehov, för att garantera ringen på fingret..innan den andre upptäcker vad de går för!
Senast redigerad av SmartaMarta666 2019-09-07 kl. 11:49.
Citera
2019-09-07, 11:48
Medlem
Ni som har NA, kan ngn kolla om det står ngt bra i artikel fr 9:58 " Första uttalande från försvararen för misstänkte Hjärstamördaren som släpptes fri: "Svaga misstankar från början"

Dagen slutade skriva om fallet helt när jag började min provapåprenumeration.....
Citera
2019-09-07, 11:50
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Vissa har ju iofs jäkligt bråttom till prästen, särskild de har stort kontrollbehov, för att garantera ringen på fingret..innan den andre upptäcker vad de går för!

Det kan finnas många anledningar till att man har bråttom till prästen. De är väl kristna?
Citera
2019-09-07, 11:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Ni som har NA, kan ngn kolla om det står ngt bra i artikel fr 9:58 " Första uttalande från försvararen för misstänkte Hjärstamördaren som släpptes fri: "Svaga misstankar från början"

Dagen slutade skriva om fallet helt när jag började min provapåprenumeration.....
Fem inlägg ovanför ditt...
Citera
2019-09-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Nej, inte från mig.

Just ja, det var din partner som fått reda på otroheten vintern -18 enligt dina tråduppgifter (se ditt inlägg nedan). Du har skrivit tidigare att din partner varit i tråden och skrivit i ditt nick. Jag minns att det blev lite rörigt ett tag, men det kanske förklarar ditt svar "Nej, inte från mig".

http://www.flashback.org/sp64691812
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in