Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Ja, men just nu är hon släppt. Åklagaren försökte inte ens få henne häktad. Är det inte märkligt av åklagaren att inte försöka få HD häktad om hon fortfarande misstänker henne? Jag har inte haft tid i dag att följa vad som hänt så berätta nu för mig varför åklagaren häktade HD som skäligen misstänkt, släpper henne efter en vecka, anser henne fortfarande misstänkt men försöker inte få henne häktad på sannolika skäl.
Varför kallar du henne Kärringen förresten? Hon heter H*nna, det går även att förkortas till HD, har du något syfte med det? Du påminner mig om en annan användare som också använde det språkbruket och som alltid litade blint på vad en åklagare sade..
Du brukar vara på samma sida som en speciell användare här på flashback som uppgett sig vara 59 år, vad kallar du henne?
Hej why123.
Det tog 3 ggr innan Fru Åkl kunde sätta SD på sannolika. Under tiden var han misstänkt. Medans SD var på fri fot så fortsatte utredningen, och vips så plockades han in på sannolika skäl för mord.
Det kanske krävs 3 ggr för kärringen också, fast jag tror i o för sig inte att Fru Åkl kommer ta in kärringen nån mer gång.
Jag tror att Fru Åkl är säker på att SD verkligen är mördaren, så därför släpper dom kärringen.
Hon har inte mördat LW.
Misstankarna som Fru Åkl har mot kärringen är såklart för andra brott, som inte kräver att hon är häktad. I mina ögon är hon inte en oskyldig mamma med barn. I mina ögon så står kärringen och hån-flinar mot oss när hon kramas med en mördare på vartenda foto dom lägger upp. Du vet,han som har mosat skallen på LW. Du kanske tycker att dom ser gulliga ut tillsammans?
Varför jag kallar henne för kärring?
Min fråga till dig/er är varför tar ni så illa upp över ordet kärring? Har du sett "Stefan o Krister" du vet "buskis gänget" . Dom använder ordet kärring 100 tals gånger i sina föreställningar. Tar du illa upp när du ser på dom också? Tyvärr så känner jag ingen åklagare så du får tala om vem du menar.
I ditt 3:e stycke så vet jag inte vem du menar.
Du får gärna upplysa mig.
Nu tror jag inte tråden är så intresserad av att DU pratar om mig, så för trådens skull får du gärna ta det i PM.