Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Hej why123.
Det tog 3 ggr innan Fru Åkl kunde sätta SD på sannolika. Under tiden var han misstänkt. Medans SD var på fri fot så fortsatte utredningen, och vips så plockades han in på sannolika skäl för mord.
Det kanske krävs 3 ggr för kärringen också, fast jag tror i o för sig inte att Fru Åkl kommer ta in kärringen nån mer gång.
Jag tror att Fru Åkl är säker på att SD verkligen är mördaren, så därför släpper dom kärringen.
Hon har inte mördat LW.
Misstankarna som Fru Åkl har mot kärringen är såklart för andra brott, som inte kräver att hon är häktad. I mina ögon är hon inte en oskyldig mamma med barn. I mina ögon så står kärringen och hån-flinar mot oss när hon kramas med en mördare på vartenda foto dom lägger upp. Du vet,han som har mosat skallen på LW. Du kanske tycker att dom ser gulliga ut tillsammans?
Varför jag kallar henne för kärring?
Min fråga till dig/er är varför tar ni så illa upp över ordet kärring? Har du sett "Stefan o Krister" du vet "buskis gänget" . Dom använder ordet kärring 100 tals gånger i sina föreställningar. Tar du illa upp när du ser på dom också? Tyvärr så känner jag ingen åklagare så du får tala om vem du menar.
I ditt 3:e stycke så vet jag inte vem du menar.
Du får gärna upplysa mig.
Nu tror jag inte tråden är så intresserad av att DU pratar om mig, så för trådens skull får du gärna ta det i PM.
Varför skriver du Fru åklagare och inte åklagarkärringen när du rimligen måste tycka att hon gjort bort sig som valde att utredningshäkta på rubriceringen mord utan några alternativ. Eftersom du inte tycker att det är ett negativt laddat värdeord så förstår jag inte varför du väljer ut endast en som ska kallas för det?
Jag har ingen aning om hur "Stefan och Krister" använder det ordet då jag inte tittar på programmet eller något "buskisgäng" öht.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Aggressivitet.?
För att jag kallar henne för kärring.?
Det stämmer att JAG är övertygad om att kärringen är inblandad.
Jag tror INTE att hon har mördat, men jag tror att kärringen har hjälpt SD att dölja brottet.
Och så tror jag att kärringen är jäkligt nöjd över att LW är borta.
Vad tror du själv?
Jag tror att HD har känt besvikelse över både sin man och LW:s agerande. Det är nog svårt att skaka av sig att maken varit otrogen i 6 år med den kvinna som välsignade äktenskapet (och som hon förmodligen från början betraktade som sin vän). Att hon skulle vara nöjd över att LW är borta är dina spekulationer, jag avstår från att analysera hennes känslor när det gäller LW:s bortgång.
Däremot noterar jag att du är kapabel att använda initialer. Du skriver LW och inte brottsofferkärringen.