Citat:
Ursprungligen postat av
Manda96
Precis! HD är nog den som varit drivande i det här... Jag förstår den ilska hon måste gått och burit på under en längre tid... Jag försvarar inte hennes handlingar, men jag förstår ifall hon velat se LW död...
I hela det här triangeldramat, så är det väl HD om någon, som blivit både bedragen, förödmjukad, och socialt förnedrad av allt det som har hänt!
Hade jag varit HD, så hade jag också varit arg på LW... Det är säkert lättare för henne att förlåta SD, än det är att förlåta kvinnan som först vigt SD och HD, för att senare vänsterprassla med hennes man...
HD måste verkligen ha hatat LW... Hon var nog inte lite hämndlysten...
SD tyckte säkert det var nice att kunna vara med både HD och LW samtidigt... Jag tror nog inte han kände något större ”hat” gentemot LW... Sen kan väl bägaren ha runnit över för honom med på något sätt... Men HD har definitivt ett starkt motiv till att röja LW ur vägen...
Du använder mina ord när du framför, att HD var den som haft det största motivet till att röja sin rival LW ur vägen, detta är något som jag har framfört inom denna tråden sedan långt bakåt i tiden.
Sedan påpekar du att LW varit Bipolär, och här opponerar jag mig å de kraftigast mot din lögn- spridning, varför ? ... därför jag vet med 100%-ig säkerhet att du ljuger värre än en häst galopperar just i detta fallet.
Du menar alltså på fullt allvar att LW skulle varit manisk och deprimerad inom olika perioder då hon levde ?
Du sitter där bakom ett anonymt nick och påstår att LW skulle haft kraftiga förskjutningar i sitt stämningsläge och använt Cipramil medicinering mot sin manodepressivitet ?
Du menar att LW skulle haft skov med sänkt stämningsläge och minskad energi ?
Nej ! LW hade inte ens det motsatta hypomani, varken manodepressivitet eller hypomani har förekommit hos LW.
Det finns sjukjournaler som berättar det motsatta till vad du försöker att påpeka.
Lägg ner ditt dösnack om Lena Wesström.