Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Känner exfrun rött bra eftersom vi lärt känna varandra via olika tillställningar. Den enda blonda männen jag kan tänka mig är en man FO som är runt 45 men som ser väldigt ung ut och kan lätt tas för 35. Väldigt kriminell och som inte har fast bostadsadress. Han har ett långt belastningsregister. Hon var hans godeman/kontaktperson.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pugi
Har en vän som kan bekräfta att kvinnan fått en hjärnblödning efter att ha påstått sig blivit misshandlad av advokaten. Det kanske kan förklara varför hon blivit som hon blivit? Enligt min källa är kvinnan alltså helt sjuk i huvudet. Men herr Olsson Lilja kanske inte är världens bästa barn han heller...
Kvinnan (ex-frun) är en notorisk lögnare - dessutom överbevisad för detta i diverse rättsfall hos sin gamla arbetsplats i Tingsrätten. En vanlig medborgare hade förstås haft noll trovärdighet i sammanhanget. Nu har L*lja skyddats av en juristexamen och diverse oklara kontakter och/eller hållhakar i rättsväsendets korridorer.
Kvinnan är helt sjuk i huvudet - galen ja, och det finns inga belägg för någon medicinsk åkomma. Tvärtom talar det som framkommit för att hon har en djupgående personlighetsstörning sedan tidig ålder. HOL har förstått sett och följt detta genom flera år, men inte blivit trodd av sin omgivning.