Citat:
Ursprungligen postat av
Smeso
Du kunde alltså inte ge någon som helst referens för dina påståenden.
Då har du bevisat att du bara talar ur nattmössan och hittar på för fulla muggar. Bra jobbat.
Jag förstår om det kan vara lätt för dig som tror på stora skapelse-explosioner.. att tro att teorin om små smällar är på riktigt. Det är därför jag säger att teorin om små smällar är minst lika bra som teorin om stora smällen. Ateister hade svalt teorin om små smällar direkt, då dom inte bryr sig om bevis eller fakta.
Lycka till att motbevisa min teori om små smällar av evolutionära framsteg.. när jag själv inte ens kan bevisa att små smällar av skapelse gjorde att en art blev två arter osv.
När jag säger perfekt system så menar jag att alla delar av systemet finns där, och systemet fungerar.
Människans kropp är ett bra exempel, då det är en växtätares kroppsdesign.. vilket ateister ignorerar medans dom får diverse sjukdomar som dom låtsas leta efter orsaken till.. eller iaf så gör läkemedelsindustrin, cancerindustrin och sjukvårdsindustrin det.
Människans kropp är en perfekt design som är immun mot alla sjukdomar så länge den håller insidan ren från tillsatser, och även äter levande grödor som är som batterier av solenergier.
Ateisten som också har en växtätande kropp men som evolutionerar sig själv mot att bli ett allätande djur som en varg eller björn med stora tänder och munnar.. och klor istället för naglar som inte behövs längre då ateisten aldrig äter frukt eller grönsaker..
den får också cancer när den går emot gudarna genom att ignorera designen på människans kropp, en design som säger växtätare med stort hjärta, och inte allätande apa med hjärna som en ärta.