Citat:
Ursprungligen postat av
Blixtsnille33
Det är väl ändå skillnad på läsa något på flashback och faktiskt vara insatt? Klart jag inte har några bevis och jag dömer situationen efter min relation med Henrik och K*rin. Aldrig påstått att jag har bevis utan jag yttrade mitt påstående liksom många andra här inne.
De flesta här på forumet, tror jag förstår att du har lite mer på fötterna, du är ju helt enkelt bekant med de ( jag litar på dig i det fallet, men kan ju inte vara säker på att det är sant....).
Den andra kvinnan, som ses här ( 15 år gammalt),
https://www.advokatsamfundet.se/globalassets/advokatsamfundet_sv/nyheter/advokater_etik.pdf , skulle säkert kunna utlösa raseri på en fd. ( K*r*n), i hela deras trassliga situation, med två tonårsbarn att ta hand om, det förstår de flesta. Men vad de flesta inte kan förstå, är att en hög-akademiker kan rasa så långt, att beställa ett mord. Nu har jag tidigare fångat upp, att K*r*n drabbades av en hjärnblödning för en 5-6 år sedan, det ställer sakerna i ett helt annat läge, för det kan leda till stora förändringar/begränsningar i den kognitiva förmågan, jfrt tidigare.
För mig är en sak mycket oklar i en ev. kedja av händelser: OM nu K*r*n anlitat en "avrättare", varför befinner hon sig nära platsen för dådet? OM jag skulle göra en sådan manöver, skulle jag befinna mig Låååångt borta, och ha noll beröringspunkter med min "avrättare".
Det har funnits olika uppgifter om var KL befann sig när skjutningen ägde rum, var det i närheten eller hämtades hon in senare någon annan stans och häktades?
Några if's and but's...