Visst kan en salongsgevär vara dödligt (nu vet jag inte kalibern på de skottlossningar du nämner) men om du vill vara säker på resultat så bör du använda grövre vapen än så
Jag säger ju för fan kaliber 22. Och vad är det då för ammo? 22 LR. Salongsgevär är ett gevär enskotts.
Är det någon som kan sammanfatta vad som hänt? Läst 10+ sidor nu och förstår ingenting. Advokaten Lilja som representerade ASAP Rocky har alltså mördats? Vem misstänks ha gjort det?
Utgår från att du har rätt då. Känns bara som ett högt pris att betala nuförtiden, när många är desperata och att skjuta någon inte är någon raketforskning.
Du får tänka på att kidsen i orten lätt tjänar 5-10 lax per dag bara på att sälja weed.
Enligt den amerikanska sajten TMZ så ska det finnas bilder på HOL liggande på marken med skotthål i huvudet. "TMZ has seen a photo of him on the street and the head injury is too gruesome to post."
Någon som försökt casha in på det hela med att sälja bilder till skvallerpressen i USA.
Är det någon som kan sammanfatta vad som hänt? Läst 10+ sidor nu och förstår ingenting. Advokaten Lilja som representerade ASAP Rocky har alltså mördats? Vem misstänks ha gjort det?
Han är inte död. Advokaten representerade ASAP Rocky innan huvudförhandlingen ("rättegången") startade som jag har förstått det.
Kom igen nu. Ingen är död och det finns ju hur många inlägg som förklarar läget. Klart en sammanfattning kan vara på sin plats men det är svårt att missa om man läser några rader.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!