2019-09-06, 09:19
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Votramos
Såg lite av Henrik, sen kom det den där Louai. Första och sista gången jag ser honom. Jag tittar på ca 2 minuter om hur han känner igen sig och bla bla sen öppnade jag hans kanal. Alla videos såg så miserabla ut så jag bara scrollade tills jag hittade en 2:24 lång video där det stod något om sanningen. Intressant tänkte jag. Öppnade videon och tittade på 58 sekunder av den och sen loggade in här för det fanns inget mer att förstå. Twitter gjorde rätt.

För den enkla anledningen att islam bryr sig varken om honom eller om Hanif Bali. Hade han kritiserat muslimerna som tvingats honom att fly Malmö så hade jag accepterat det men att man säger att islam vill döda honom och Bali är ju så fel och han förtjänar ett livslångt ban. Här kan jag ge islams officiela uttalande om detta; du och Bali och Henrik är medmänniskor som vi vill väl och som vi ser som vår roll att be er gå tillbaka till Allahs väg för det är ni som tjänar på det i slutänden men om ni vägrar så gå ni bara. Finns inget mer mellan er och islam, om ni vägrar lyssna på budskapet. En muslim som bryr sig om er gör också fel. Det absolut enda sättet att möta personen i fråga är genom att totalt ignorera honom. Ungefär lite som man måste totalt ignorera Bassam och Janouch.

Riktiga muslimer har inte tid att trakassera en likedesperate okänd boy. Detta var islams officiella uttalande. Många av dem som säger sig representera islam gör i själva verket tyvärr inte det. Muslimska bröderskapet till exempel är ute och cyklar. En muslim tar inte en politisk roll i detta land. Aldrig.

Och här kommer årets mest klyschiga kommentar. "Riktiga muslimer". Hur många gånger har inte den använts för att ursäkta bomber, mord, halshuggningar, våldtäkter, kriminalitet, människohandel... ja listan bara fortsätter!

Ursäkta om folk inte gör skillnad på "riktiga muslimer" och muslimerna som vi alla upplever i vardagen för vad de är, parasiterande våldtäktsmansdyrkande avskräden till "människor".

Nej vet du vad, riktiga människor skulle inte ens spotta på en muslim om den brann!
2019-09-06, 09:44
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Om 10 år blir hela Sverige ett stort Malmö. Och nästan alla röstar för det.
Skillnaden mellan Sverige och Malmö är att svenska Malmö-bor röstar vänster, är tafatta och dumma, och därför inte klarar av, vill, önskar, göra något bättre av Malmö än vad det har blivit. Det är i konsensus som Malmös politiker, framröstade av sin befolkning, tagit pengar från bra vita skolor och stoppat in i Rosengårdsskolorna. Som blivit ännu värre efter det. Samma med brottsligheten. Vem minns inte tiggarstaden som växte upp mitt i Malmö utan att någon gjorde något på 1.5 år. Mer tafatta människor än Malmöbor finns inte i Sverige.

Malmöbornas egen kompetens har gjort att Malmö ser ut som det gör. Det kommer inte att inträffa i någon annan stad. Göteborg ligger kanske närmast till hands, men där har man tuffare polis och domstolar.

Jag har bott 8 år i Malmö. Nu bor jag i Lund. Det tar 15 minuter med bil att förflytta sig till en klart bättre stad. Eftersom även denna stad styrs av Skåningar så är det inte precis en idyll, så visst längtar man hem till Stockholm, Nacka, Danderyd.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-09-06 kl. 09:47.
2019-09-06, 09:50
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Sverige kommer att bli som Libanon,landet som var kristet,mellanösterns pärla,tog in muslimer,och sedan dess är hela landet i trasor..det kommer att bli likadant här..tur att jag hinner dö,innan halshuggningar/hängningar och steningar är vardagsnöjet i detta land..hallelulja vad bra politiker vi har,och har haft..
Kristna mellanösternmänniskor är precis lika mycket bajs som muslimer.
Ingen skillnad.
2019-09-06, 09:57
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Skillnaden mellan Sverige och Malmö är att svenska Malmö-bor röstar vänster, är tafatta och dumma, och därför inte klarar av, vill, önskar, göra något bättre av Malmö än vad det har blivit. Det är i konsensus som Malmös politiker, framröstade av sin befolkning, tagit pengar från bra vita skolor och stoppat in i Rosengårdsskolorna. Som blivit ännu värre efter det. Samma med brottsligheten. Vem minns inte tiggarstaden som växte upp mitt i Malmö utan att någon gjorde något på 1.5 år. Mer tafatta människor än Malmöbor finns inte i Sverige.

Malmöbornas egen kompetens har gjort att Malmö ser ut som det gör. Det kommer inte att inträffa i någon annan stad. Göteborg ligger kanske närmast till hands, men där har man tuffare polis och domstolar.

Jag har bott 8 år i Malmö. Nu bor jag i Lund. Det tar 15 minuter med bil att förflytta sig till en klart bättre stad. Eftersom även denna stad styrs av Skåningar så är det inte precis en idyll, så visst längtar man hem till Stockholm, Nacka, Danderyd.

Jag föddes i Lund och det var idylliskt på 80-talet.
Det var skåningar och lugna invandrare (nåt rötägg hit o dit, men ändå).
Idag är Lund fullt av mellanösternskräp och jag känner inte igen mej när jag besöker det.
Narkotika miljarder ggr mer än förr och våld som gått över gränsen.
Och kulturen bland allt o alla är vidrig också.
Lund e fortfarande bättre än Malmö men skit har det blivit, ändå. Besviken.
2019-09-06, 09:58
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Var inte Henrik Jönsson för fri invandring och talade sig varm om "fri rörlighet" och att "folk måste få söka sig ett bättre liv någon annanstans"

Jag gråter inga tårar för libertarianer, det är pga dessa know-it-alls som vi har dagens situation.

Har faktiskt aldrig hört Henrik Jönsson förespråka massinvandring. Han är en av ytterst få svenska libertarianer som jag faktiskt aldrig hört förespråka massinvandring, utan snarare betraktat massinvandringen som ett Statligt projekt och därmed negativt ur ett libertarianskt perspektiv.

Men har du en källa som visar motsatsen, så får du mer än gärna lägga fram den, så får jag revidera min syn på Henrik Jönsson.
2019-09-06, 10:00
Medlem
Zloths avatar
98% i Sverige vill ha kaoz. Nu får de kaoz också.

Varför klagar folk?
2019-09-06, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Empatisk förmåga är inte alla som klarar av.

Det Henrik gjorde i denna video var bland det manligaste jag sett.

HAHAHAHAHAHAHAHA Här i Sverige 2019 bjuds man på fantastisk humor varje dag. Nu är en gråtande man det som symboliserar styrka och maskulinitet. Det mest manliga du sett var när du såg en man gråta.

Herregud..
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag föddes i Lund och det var idylliskt på 80-talet.
Det var skåningar och lugna invandrare (nåt rötägg hit o dit, men ändå).
Idag är Lund fullt av mellanösternskräp och jag känner inte igen mej när jag besöker det.
Narkotika miljarder ggr mer än förr och våld som gått över gränsen.
Och kulturen bland allt o alla är vidrig också.
Lund e fortfarande bättre än Malmö men skit har det blivit, ändå. Besviken.
Jag bor centralt i Lund som fungerar bra inklusive skolorna, ytterst få icke-svenskar och icke-universitets-familjer. Men visst finns det ställen här som är sämre. Dock saknar Lund förorter som Malmö, det finns inga stora områden fullt med hyreslägenheter utan det är dyrt överallt att bo i Lund. En stor fördel. Man ska inte bygga städer med billiga förorter. Och det gör vi inte heller, Sverige har världens högsta byggpriser. Det är bra. Så fort någon kommun ordnar en stor utbyggnad av billigare hem så förstörs den av inflyttat folk som saknar vett och pengar, senast Uppsala.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-09-06 kl. 10:09.
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Votramos
Riktiga muslimer har inte tid att trakassera en likedesperate okänd boy. Detta var islams officiella uttalande. Många av dem som säger sig representera islam gör i själva verket tyvärr inte det. Muslimska bröderskapet till exempel är ute och cyklar. En muslim tar inte en politisk roll i detta land. Aldrig.

Riktiga muslimer verkar skita i sina hemländer, även er "mäktiga gud" Allah verkar skita i era länder eftersom det är missär i varenda land som domineras av islam, vad fan gör ni ens i det ateistiska sekulära Sverige? Antar att det är bidragspengarna ni tror Allah skänkt er som ni vill åt så ni kan gå och dra benen efter er medans svenskarna jobbar för att ni ska kunna äta er halalslaktade mat och röka vattenpipa och be till en gud som bevisligen aldrig brytt sig om er?

Kan du förklara varför många av er kan börja skrik-grin-slåss över en muhammedteckning men kan absolut inte ge er på dessa "falska muslimer" som uppenbarligen smutsar ner er religion internationellt?
2019-09-06, 10:18
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag bor centralt i Lund som fungerar bra inklusive skolorna, ytterst få icke-svenskar och icke-universitets-familjer. Men visst finns det ställen här som är sämre. Dock saknar Lund förorter som Malmö, det finns inga stora områden fullt med hyreslägenheter utan det är dyrt överallt att bo i Lund. En stor fördel. Man ska inte bygga städer med billiga förorter. Och det gör vi inte heller, Sverige har världens högsta byggpriser. Det är bra. Så fort någon kommun ordnar en stor utbyggnad av billigare hem så förstörs den av inflyttat folk som saknar vett och pengar, senast Uppsala.

Ja, det är ju trevligt om du inte märker skiten.
Jag är själv son till en invandrare och umgicks tyvärr med alla möjliga invandrare i Lund. Vissa bra, men många dåliga.
Jag som är 80-talist kan inte låta bli att jämföra nutiden med min tid och skillnaden är enorm.
Jag tycker det är en enda stor förolämpning mot mej och alla skötsamma människor att det daltas så mycket med alla vilda mellanösternmonster, speciellt i sydvästra Skåne. Haha, ja, höga hyror.
Problemet är då att muhammedanerna blir ännu kriminellare än förr.
2019-09-06, 10:22
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag tycker det är en enda stor förolämpning mot mej och alla skötsamma människor att det daltas så mycket med alla vilda mellanösternmonster, speciellt i sydvästra Skåne. Haha, ja, höga hyror.
Problemet är då att muhammedanerna blir ännu kriminellare än förr.
Jag skulle påstå att de är exceptionellt sällsynt att en icke-skötsam gangster oavsett härkomst bosätter sig i ett vanligt prydligt dyrt villa/lgh-område i Skåne. Alla problem som finns härstammar från ganska små fattiga områden som inte fungerar och som lämnats åt ödet av svenska politiker i 20 år. Dessa problem ökar och sprids naturligtvis, men värst har man det i sämre områden.
2019-09-06, 10:29
Medlem
Citat:
Byg en mur om Malmø
- Byg en 10 meter høj mur rundt om ghettoen Malmø.

Har boet 15 år i Malmø: Overvejer at flytte til Danmark

https://ekstrabladet.dk/nationen/har-boet-15-aar-i-malmoe-overvejer-at-flytte-til-danmark/7777982

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in