Citat:
Ursprungligen postat av
allegrageller
Inte en chans att AEH skulle komma på tanken att utsätta sina barn och barnbarn för detta. Lite logik måste vi ha när vi tittar på detta, mycket märkliga, fall.
Enig. Hvis løse rykter her inne og på diverse sosiale medier stemmer, så er TH en klokkeklar mistenkt. Og jeg ser behovet for en sterk dekkhistorie med et trusselbrev utover det vanlige.
TH og AE har vært gift i 50 år i år.
Når man nærmer seg en slik milepæl er det normalt å gjøre seg opp tanker om livet man har hatt sammen. Det virker rart å ville bryte ut av et ekteskap etter 50 år, men ikke hvis det har vært dårlig. Da kan det komme tanker om at man må gripe det som er igjen av livet. 70 er det nye 60, veldig mange lever til de er over 90 år nå. AE fikk sin minstepensjon i 2017, og ble kanskje mer økonomisk uavhengig. Hun fikk mer kontakt med sine gamle venninner, etter et jubileumstreff de hadde våren 2018. Hun ble meldt inne i en gruppe på Facebook av en av dem. På selveste kvinnedagen 8. mars. En gruppe for de som er interessert i å leie eller kjøpe bolig i Gjøvik. Området der hun har vokst opp og hennes venninne bor. Vi har ikke hørt om noen venninner eller venner fra Oslo. Det kan tyde på et isolert liv, der ektemann og barn har stått i sentrum. Det går rykter om utroskap, fysisk og psykisk vold, en kontrollerende mann med særeie på alt, alkoholisme og sykelig sjalusi. Kan det være noe i dem? Alle familier har mørke hemmeligheter, og alle ekteskap sine prøvelser. Men i denne saken har jeg en virkelig uggen følelse av at det er mørkere enn normalen. Det kan være fordi TH ser så usympatisk ut på alle bilder. Han har en bitter, iskald og forknytt fremtoning. Men mistankene mot ham preger kanskje måten jeg ser ham på. Hvis dette blir en uløst sak, så vil det nok ramme TH forretningsmessig. Kanskje ikke fatalt, men mange vil nok unngå ham.