2019-09-06, 08:07
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Viken beta. Vilken vuxen man sitter och gråter och än värre, spelar in sig själv och laddar upp på nätet när han gråter? Och vad är det för gay-arab som dyker upp i videon helt plötsligt?

Riktigt abnormala människor.

Och ja, en invandrarbrud som skaffat barn med en yrkeskriminell blev skjuten i huvudet. Vad förväntar folk sig? Blattar är som blattar är. Är hon något speciellt bara för att hon är kvinna och har barn? Hon umgicks och skaffade barn med en välkänd kriminell som gör livet surt för hela svenska folket. Ska vi tycka synd om henne bara för att hon är en mamma?

Pajasfasoner.
Empatisk förmåga är inte alla som klarar av.

Det Henrik gjorde i denna video var bland det manligaste jag sett.
2019-09-06, 08:09
Medlem
AttansNedranss avatar
Jag tror nog att Malmös framtid är avsevärt ljusare än denna märkliga soyboykilles. Är det det här som är Sveriges ungdom nuförtiden. Stackars Sverige.
2019-09-06, 08:11
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88

Nej, det är inte manligt att sitta och gnälla med tårar sprutandes ur ögonen. Om det är det manligaste du sett, så har du ju uppenbarligen ingen sund referenspunkt. Växte du upp utan pappa eller var han bara vek?
2019-09-06, 08:12
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Magisk statistik , 36% av alla minderåriga ensamkommande som sökte asyl i hela världen,sökte asyl i Sverige.
2019-09-06, 08:22
Medlem
Stones avatar
Traskade genom Malmö 1998 och förundrades av alla invandrare.
2019-09-06, 08:23
Medlem
Stones avatar
Citat:
Nej, det är inte manligt att sitta och gnälla med tårar sprutandes ur ögonen. Om det är det manligaste du sett, så har du ju uppenbarligen ingen sund referenspunkt. Växte du upp utan pappa eller var han bara vek?

Du är antagligen för ung för att sakna något. Har du åldern inne för att hänga på FB?
2019-09-06, 08:37
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
Invandringen berikar: Henrik Jönsson gråtande tvingas lämna den arabiska staden Malmö!!

https://www.youtube.com/watch?v=rWnccRSoKLA

Är ni nöjda nu?

MALMÖ och SAMHÄLLSKONTRAKTET: Vad händer när förtroendet faller?!

https://www.youtube.com/watch?v=ClQrzbUgCgs

Vill du att hela Sverige ska bli som Malmö?
Jag vill inte att hela Sverige ska bli som Malmö, men stora delar av Sverige är tyvärr på väg att bli det. Var och en får dra sina egna slutsatser av det faktumet.
2019-09-06, 08:39
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Du är antagligen för ung för att sakna något. Har du åldern inne för att hänga på FB?
Vilka härliga argument ni har. Så jag har låg empati och jag är för ung för att hänga på Flashback - bara för att jag tycker att det är pinsamt att en vuxen man sitter och bölar på Youtube.

Vilken intellektuell gigant du är.
2019-09-06, 09:01
Medlem
Gustaf.Horns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88

Tårar visar inte nödvändigtvis empati, i det här fallet avslöjar de Henriks självömkan.

Det är en sak att bli tårögd mot slutet av ett brandtal på ett torg och i all hast lämna scenen så att ingen skall se.

Det är en helt annan sak att klämma fram tårarna inför kameran och publicera en tagning där de är fullt synliga.
2019-09-06, 09:11
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Vilka härliga argument ni har. Så jag har låg empati och jag är för ung för att hänga på Flashback - bara för att jag tycker att det är pinsamt att en vuxen man sitter och bölar på Youtube.

Vilken intellektuell gigant du är.
Skambegrepp är vanligt när personerna i fråga saknar logiska svar på saker som krackelerar deras perception av verkligheten.
2019-09-06, 09:15
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Skambegrepp är vanligt när personerna i fråga saknar logiska svar på saker som krackelerar deras perception av verkligheten.

Henrik Jönsson saknar sitt Malmö. Sitt hem. Jag kommer från Bäckby i Västerås. Det är en av zonerna i Sverige där polisen har falerat. Västerås styrs av någon jävla kurdmaffia. om inte känslor kommer in i bilden utan att vi fortsätter att se invandring som en nationalekonomisk vinst vilket är enkelt att påvisa. X antal människor måste arbeta i den offentliga sektorn = importera X.

Visst är det lite teater över hans tårar men han var jävligt känsloladdat i Opinion Live sändningen också. Det ligger år av misströst i dessa tårar.
2019-09-06, 09:18
Medlem
Ulo2000s avatar
Det är inte fel att visa känslor eller att gråta i privata sammanhang, men när man filmar det och publicerar det på youtube så dyker det bara upp tre ord i mitt huvud: ”Ge dig, grinolle”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in