2019-09-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Vad heter dessa brödrar(?) i efternamn?

Trodde först det gällde Salam Sh*bani, men han är för ung för att passa in på den beskrivningen.

Abbas med en kriminell "svensk" son som heter Jones(Younes?) låter bekant.

Peym*n Farazdel
Rez* Farazdel
Pedr*m Farazdel
*=a
Googla
Citera
2019-09-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal1000
har träffat den hära salam eller salle. Ganska smart kille om han köper bilar på kredit i och med att han 0 taxerar bevisar bara hans smarthet men att han ser fattig ut i andras ögon tror jag inte han bryr sig om det , jag tror han bara ler åt vad folk skriver här inne. Bilar på kredit eller inte kredit måste ändå betalas i slutändan .han hade en fett diamant klocka på sig sist jag träffade på honom Så det ni säger verkar ej stämma Resor dyra kläder osv tror ni är bara lite avis men iofs så hade jag också varit det

Ja vi är avis på kriminella kräk... klockan har han fått från mekkys pappas loppis, köpt på wish...

Resor? Menar du resorna som han betala med stulna kreditkort? Han satt häktad i 3 månader och fick nästan 1 års fängelse för dessa såkallade lyxresor... även hans mamma och pappa blev gripna efter deras london resa... lägg ner ditt fjäskande för dessa pajasar...

Han Har barn med en amfetaminmissbrukare som försörjer honom och ordnar tak över huvudet. Samma samhälle som han förpestar betalar för hans uppehälle.
Citera
2019-09-04, 18:27
Medlem
Citat:

Trodde först det gällde Salam Sh*bani, men han är för ung för att passa in på den beskrivningen.

Aljawahiri
Citera
2019-09-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal1000
har träffat den hära salam eller salle. Ganska smart kille om han köper bilar på kredit i och med att han 0 taxerar bevisar bara hans smarthet men att han ser fattig ut i andras ögon tror jag inte han bryr sig om det , jag tror han bara ler åt vad folk skriver här inne. Bilar på kredit eller inte kredit måste ändå betalas i slutändan .han hade en fett diamant klocka på sig sist jag träffade på honom Så det ni säger verkar ej stämma Resor dyra kläder osv tror ni är bara lite avis men iofs så hade jag också varit det

Schysst definition på smart du har. ”Tvingar familjemedlemmar att ta på sig sina krediter”. Låter som en rätt vidrig parasit faktiskt, helt utan heder och stolthet i kroppen. Men det kanske är det nya ”smart”, och någon att se upp till....? Patetiskt! Hela den här prylen med klockor o skit för att flasha, det skriker ju liten människa lång väg. Komplex de luxe...Bara fattiga satar som tycker det tramset är viktigt, tror jag.
Citera
2019-09-04, 18:41
Medlem
Citat:

Shebani lirar på en helt annan nivå, han är ett kriminellt avskum men killen är tät, tillskillnad från 99,9% av Malmös kriminella.

Har man råd att betala 50,000€ för ett mord så har man stålar. Dock så är han internationellt efterlyst och ganska rökt. Han kommer få minst 18 års fängelse när polis fångar honom

https://eumostwanted.eu/shebani-salam
Citera
2019-09-04, 18:48
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Håller med.
Varför blöder hjärtat för partners som medvetet väljer att leva med kriminellt smuts?
Socionomer och läkare dessutom.
Två yrkeskategorier som i ena stunden ska hjälpa människor som tex utsätts för grovt våld, våld som deras män direkt eller indirekt utsätter andra människor för.
Väl talat. Det där är nästan det värsta på längre sikt.

Brottslighet är en cancer, men en godartad tumör kan man skära bort ganska enkelt om man vill, kan, är beslutsam och tidigt ute. Men en tumör som blivit elakartad, spridit sig genom metastaser och börjat angripa andra organ är betydligt värre. Här är det risk att personen kan dö både av sjukdomen och av insatserna.

Det är en röta som sprider sig allt djupare och omfattar allt fler aspekter av samhället.
Citera
2019-09-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Shebani lirar på en helt annan nivå, han är ett kriminellt avskum men killen är tät, tillskillnad från 99,9% av Malmös kriminella.

Har man råd att betala 50,000€ för ett mord så har man stålar. Dock så är han internationellt efterlyst och ganska rökt. Han kommer få minst 18 års fängelse när polis fångar honom

https://eumostwanted.eu/shebani-salam
Jävla pack.
Svensk myndighet kan väl 'fånga' honom så vi kan betala mer för att han skall ha det bra.
Flydde han också från bomber och granater och fara för sitt liv, eller är han bara, olyckligt, född i ett land som skämt bort både honom och hans släktingar med noll krav på följsamhet i det nya landet?
Pack!
Citera
2019-09-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Korrupt! Precis!
Tänk att Louise kan få tillgång till info om var NA nu omhändertagna barn finns...
Någon borde anmäla detta!

Varför gör inte du det?
Citera
2019-09-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Varför gör inte du det?

Wtf vet inte var fan man anmäler till??
Citera
2019-09-04, 19:38
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Wtf vet inte var fan man anmäler till??
I och med publiciteten här och ofenligörandet av blattemadrassen så har snuten redan flyttat ungen både en och två gånger.

Hela rövhålets Malmös komunledning håller på att skita på sig.
Dom kriminella har cuppat staden.

Så där får jag hålla med AMU -Steffe att det här jävla finknarkeriet eller cancern som någon tidigare nämnde är ett jävla hot mot samhället speciellt när det rika och välutbildade tar med problemen med in i förvaltningen där dem är satta till att värna om medborgarna.
Citera
2019-09-04, 19:40
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Änklingen kommer ju inte att säga särskilt mycket till polisen, men kommer han att
tiga utan att direkt ljuga ? Blandade känslor även för honom kan man tro.

Som efter Råckstamordet alltså.
Tiga utan att ljuga?
Citera
2019-09-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
I och med publiciteten här och ofenligörandet av blattemadrassen så har snuten redan flyttat ungen både en och två gånger.

Hela rövhålets Malmös komunledning håller på att skita på sig.
Dom kriminella har cuppat staden.

Så där får jag hålla med AMU -Steffe att det här jävla finknarkeriet eller cancern som någon tidigare nämnde är ett jävla hot mot samhället speciellt när det rika och välutbildade tar med problemen med in i förvaltningen där dem är satta till att värna om medborgarna.

Ja jag får hoppas någon läser här..tänker på Pedra* barn med..det borde ju göras en anmälan kring deras situation. Morsan och farsan skiter tydligen i dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in